خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

استقلال – شهرخودرو؛ مصاف برترین و بدترین‌های لیگ

استقلال – شهرخودرو؛ مصاف برترین و بدترین‌های لیگ
دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و استقلال در حالی برگزار خواهد شد که این دو تیم دو آمار کاملا متفاوت در جدول رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند.
شاگردان سید داوود سید عباسی بعد از ظهر جمعه باید در مشهد میزبان تیمی باشند که با دریافت تنها ۲ گل در ۱۰ هفته گذشته لیگ برتر بهترین خط دفاع فعلی فصل جاری لیگ برتر را همراه با سپاهان و آلومینیوم اراک به خود اختصاص داده است.
تیم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم با حضور یک مربی ایتالیایی (گابریله پین) در کادرفنی‌اش توانسته نسبت به فصل گذشته که آمار گل خورده بعدی را از خود به جای گذاشته بود با دریافت تنها دو گل از این نظر بهترین شرایط ممکن را برای خودش رقم بزند. این تیم در حالی باید جمعه هفته جاری مقابل شهر خودرو به میدان برود که نماینده مشهد با تنها دو گل زده، ضعیف‌ترین خط حمله این فصل بین ۱۶ تیم لیگ برتری را به خود اختصاص داده است.
شهر خودرو که هنوز نتوانسته حتی یک برد در فصل جاری به دست بیاورد با این خط حمله ضعیف باید به قدرتمندترین خط دفاع فصل جاری لیگ برتر حمله کند.
مهاجمان شهرخودرو در دیدار مقابل استقلال سخت ترین روز خود را طی هفته‌های گذشته تجربه خواهند کرد. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۵ روز جمعه سوم دیماه آغاز می‌شود.

برچسب‌ها: استقلال شهر خودرو فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

115 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi