خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

مجیدی: استقلال بزرگترین باشگاه آسیاست

مجیدی: استقلال بزرگترین باشگاه آسیاست
پس از کسب یکی از به یادماندنی‌ترین قهرمانی‌های تاریخ لیگ برتر با استقلال، فرهاد مجیدی ترجیح داد تا قهرمان بدون شکست ایران را به مقصد امارات ترک کند و هدایت تیم نه چندان مطرح اتحاد کلباء را بر عهده بگیرد. یک ریسک بزرگ برای سرمربی جوانی که در همان سال‌های ابتدایی راه دور و درازش، تصمیم گرفت لژیونر شود.

در شرایطی که خیلی‌ها تصور می‌کردند مجیدی در امارات چندان دوام نخواهد آورد، ولی این سرمربی جوان توانست کلباء را به بهترین رتبه‌اش در تاریخ ادنوک لیگ برساند و قراردادش نیز برای فصل پیش رو تمدید شد تا فرهاد به رؤیاپردازی‌هایش برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر ادامه دهد.

شبکه ابوظبی الریاضیة به رسم سال‌های قبل، به تمرینات تیم‌های لیگ امارات رفته و شب گذشته نوبت به اتحاد کلباء رسید. در حاشیه یکی از تمرینات این تیم، فرهاد مجیدی نیز گفت‌وگوی مفصلی را با این شبکه انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

فصل قبل می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم
نخستین سوال از مجیدی درباره نتایج فصل قبل این تیم بود. او در این خصوص گفت: فکر می‌کنم در فصل گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. اگر بعضی از بازی‌ها خوش شانس بودیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

با وجود تمام مشکلات، از بازیکنانم ممنونم
سال‌ها حضور در فوتبال امارات سبب شده تا مجیدی به عنوان یک بازیکن، در لیگ این کشور فردی شناخته‌شده باشد. او در این باره گفت: فوتبال امارات نسبت به زمانی که من به اینجا آمدم و بازی می‌کردم خیلی تغییر کرده است. خوشبختانه شناخت بیشتری نسبت به لیگ داریم و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تنها چیزی که در مورد فصل قبل می‌توانم بگویم از بازیکنانم با وجود تمام مشکلات بسیار ممنونم.

باید اشتباهات قبل را تکرار نکنیم
مجیدی در بخش بعدی و درباره اهدافی که در فصل جدید دارد می‌گوید: اولین هدفی که برای فصل جاری دارم و خیلی هم نظر من مهم است اینکه باید اشتباهات قبل را تکرار نکنیم. باید آنها را به حداقل برسانیم.

بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند
خریدهای تابستانی، بخش بعدی این گفت‌وگو بود. سرمربی ایرانی کلباء در این باره گفت: از اداره باشگاه تشکر می‌کنم. بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند و تمرینات بسیار خوبی را در کمپ داشتیم و فکر می‌کنم تیممان شرایط بهتری دارد.

برچسب‌ها: فرهاد مجیدی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

51 حسین قهرمان 741402/05/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi