خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تلاش مدیران یونایتد برای حفظ کاوانی در ژانویه

تلاش مدیران یونایتد برای حفظ کاوانی در ژانویه
خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی باعث شد که شرایط بارسا در خط حمله بسیار دشوار شود.
بسیاری از رسانه‌های خبری مدعی شده بودند که ادینسون کاوانی گزینه این تیم برای جانشینی این مهاجم آرژانتینی در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه است.
بارسال در عین حال در نظر دارد که فران تورس، مهاجم جوان منچسترسیتی، را نیز با قراردادی به ارزش 42 میلیون پوند به نوکمپ منتقل کند.
کاوانی قراردادش را در تابستان به مدت یک سال دیگر با شیاطین سرخ تمدید کرده بود اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه تاندون پا و البته بازگشت کریستیانو رونالدو به عنوان گزینه اول یونایتد برای پست مهاجم نوک فرصت چندان برای بازی پیدا نکرده و تنها در سه بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن 34 ساله مشتاق است به بارسا منتقل شود اما دیلی میل خبر داده که مدیران یونایتد در تلاش هستند تا او را در شش ماهه باقی مانده از قراردادش در اولدترافورد حفظ کنند.

شیوع دوباره ویروس کرونا در این باشگاه که باعث شد تنها هفت بازیکن قادر به حضور در بازی به تعویق افتاده برابر برایتون باشند نشان داد که این تیم در شرایط فعلی باید بازیکنانش را حفظ کند تا بتواند با خیالی آسوده از این دوران عبور کند.

یونایتد روز پنج شنبه زمین تمرینش را بسته بود تا از شیوع بیشتر این ویروس در بین بازیکنان و اعضای باشگاه جلوگیری کند و انتظار می‌رود که امروز اقدام به بازگشایی این مجموعه کند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کاوانی شیاطین سرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 Man U 14001400/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi