خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هشت لحظه ی فوق العاده ی منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۰/۲۱

هشت لحظه ی فوق العاده ی منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۰/۲۱
فصل ۲۰۲۰/۲۱ شیاطین سرخ پس از شکست مقابل ویارئال در ضربات پنالتی، به پایان دلسرد کننده ی خود رسید.

یونایتد فنز – از دست دادن قهرمانی لیگ اروپا، در طول تابستان به بازیکنان و هواداران ضربه خواهد زد. اما لازم به یاداوری است که در طول این فصل رو به پیشرفت تحت هدایت اوله گنار سولشر، لحظات زیادی برای فریاد شادی سر دادن وجود داشت.

UnitedinFocus هشت لحظه ای که یونایتد در این فصل آشفته و دیوانه وار به هواداران خود هدیه داد را انتخاب کرده است:

تیر خلاص رشفورد در پاریس

شیاطین سرخ لیگ قهرمانان این فصل خود را با سفر به فرانسه برای رویارویی با پاریس سنت ژرمن آغاز کردند. درست مانند مارس ۲۰۱۹، این پیروزی نیز توسط رشفورد به ارمغان آورده شد. بازیکن انگلیسی کار میزبان را با شوت بیرون از محوطه ی خود تمام کرد.

اوله گنار سولشر به دلیل غیبت هری مگوایر از سیستم پنج دفاعه استفاده کرده بود که کاملا هم جواب داد زیرا زوج نیمار و امباپه تا حد زیادی بی خطر شده بودند.

هتریک سریع رشفورد

حریف بعدی یونایتد در لیگ قهرمانان، لایپزیگ بود. بازیکن ۲۳ ساله در آن جا نیز درخشان ظاهر شد و پس از ورود به میدان به عنوان یار تعویضی و ثبت هتریک، شکستی پنج بر صفر روی دست لایپزیگ گذاشت.

الماس خط میانی شیاطین سرخ باعث غلبه ی سولشر بر جولیان ناگلزمن شد و در صورت پر بودن اولدترافورد، به وجد آمدن تماشاگران قطعا صحنه ی دیدنی ای می شد.

کامبک مقابل ساوتهمپتون

یونایتد در بازی های خارج از خانه ی این فصل و با استفاده از امتیاز عدم حضور هواداران حریف، یک عادت کامبک برای خود دست و پا کرد. در بازی ماه نوامبر، یونایتد در نیمه ی اول با نتیجه ی دو بر صفر شکست خورده بود، اما کاوانی در نیمه ی دوم وارد ترکیب شد و با ثبت دو گل و یک پاس گل برای برونو فرناندز در نیمه ی دوم، ورق را برگرداند.

در آن لحظه بود که کاوانی قلب های هواداران منچستر یونایتد را به دست آورد و خودش را تبدیل به انتخاب اول سولشر برای پست مهاجم نوک کرد.

استقبال گرم از بازگشت لیدز به لیگ برتر

لیدز پس از شانزده سال به لیگ برتر بازگشت و در بازی دسامبر در اولدترافورد با استقبال شدیدا گرمی مواجه شد. اسکات مک تومینای در سه دقیقه ی ابتدایی یونایتد را دو گل پیش انداخت و در نهایت بازی با نتیجه ۶-۲ به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

منچستر یونایتد با استفاده ی حداکثری از فضای شاگردان مارچلو بیلسا، عملکردی شگفت انگیز از خود بر جای گذاشت. بازی فصل آینده ی دو تیم با حضور تماشاگران بسیار پر جنب و جوش تر خواهد بود و سولشر نیز دوباره انتظار چنین عملکردی از تیم خود خواهد داشت.

تیر خلاص برونو فرناندز بر لیورپول

دیدار دور چهارم جام حذفی در اولدترافورد، یک بازی فوق العاده را رقم زد. حملات پی در پی یونایتد نفس تیم مهمان را به شماره انداخت تا برونو فرناندز با یک ضربه ی آزاد زیبا در دقیقه ی ۷۸، کار لیورپول را تمام کند.

هر هوادار یونایتد آرزو دارد که گل پیروزی در برابر لک لک ها در اولدترافورد را به ثمر برساند و برونو نیز شادی گلی در شان این آرزو انجام داد.

در هم کوبیدن ساوتهمپتون

شیاطین سرخ در ماه فوریه، بزرگ ترین پیروزی تاریخ لیگ برتر را با شکست ۹-۰ ساوتهمپتون به دست آوردند. این یک عملکرد کاملا بی رحمانه بود، زیرا یونایتد حتی در لحظات پایانی بازی نیز دست از فشار بر نداشت.

آرون ون بیساکا قفل دروازه حریف را گشود. سپس مارکوس رشفورد، جان بدنارک و ادینسون کاوانی، اختلاف دو تیم در نیمه ی اول را به چهار گل رساندند. در نیمه ی دوم نیز آنتونی مارسیال، اسکات مک تومینای، برونو فرناندز و دنیل جیمز گل های خود را به ثمر رساندند تا این پیروزی تاریخی را به نام منچستر یونایتد بزنند.

پیروزی در دربی منچستر

سولشر رکورد خوبی در استادیوم اتحاد دارد که در ماه مارس نیز ادامه داشت. برونو فرناندز در دقیقه ی دوم بازی از روی نقطه پنالتی دروازه ی سیتیزن ها را گشود و سپس لوک شاو رسما بازگشت به دوران اوج خود را با یک گل تک نفره ی زیبا اعلام کرد.

برای فلج کردن منچستر سیتی قوای بسیار بیشتری مورد نیاز است، اما عملکرد هایی مانند این نشان می دهند که این کار غیر ممکن نیست.

از هم پاشیده شدن آ اس رم

یونایتد در نیمه ی اول بازی رفت مقابل رم با شکست ۲-۱ وارد رختکن شد، اما با نمایش یک شاهکار در نیمه ی دوم، بازی را با نتیجه ی ۶-۲ به اتمام رساند. ادینسون کاوانی محشر بود. او دو گل به ثمر رساند و سه گل دیگر را نیز پایه گذاری کرد تا شیاطین سرخ یک پای فینال لیگ اروپا شوند.

حال طلسم نیمه نهایی از بین رفته است و امیدواریم در فصل بعد منچستر یونایتد پا پیش بگذارد و اولین جام تحت سرمربیگری اوله گنار سولشر را به دست آورد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد شیاطین سرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 شیـاطیـن سرخ1400/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi