خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

توهین نژاد پرستانه هوادار لیدز به کادر فنی آرسنال

توهین نژاد پرستانه هوادار لیدز به کادر فنی آرسنال
در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان، لیدز یونایتد میزبان آرسنال بود. در این بازی توپچی ها در ادامه فرم خوبشان، با نتیجه ۴ بر ۱ لیدز را در هم کوبیدند. اما این بازی بدون حاشیه تمام نشد و برخی از اعضای نیمکت آرسنال مورد حملات نژاد پرستانه قرار گرفت.

با گزارش طرفداری به نقل از گل، حال لیگ برتر درباره این ادعا تحقیق خواهد کرد. پس از بازی نیز میکل آرتتا در اینباره صحبت کرد و تاکید کرد که تنها یک نفر همچین کاری کرده است. باشگاه لیدز یونایتد نیز اعلام کرد که این فرد بازداشت شده است. مدیر استادیوم الند رود نیز پس از پایان بازی در مصاحبه با اسکای در اینباره توضیح داد. او گفت:

بسیار ناامید شده ام، ما اقدامات زیادی انجام دادیم تا از رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال جلوگیری کنیم. اما این کار را تنها یک نفر انجام داد و درست نیست که یک استادیوم بهای آن را بپردازد. این اتفاق گزارش شده و مسئولان در حال پیگیری آن هستند.

مارسلو بیلسا نیز در مصاحبه با اسکای گفت که اینکه این سوال را از من می پرسید انتظار دارید چه جوابی بدهم؟ من با تمام اعمال تبعیض آمیز مخالفم. باشگاه لیدز یونایتد نیز پس از این اتفاق در بیانیه ای اعلام کرد:

لیدز یونایتد می تواند تایید کند که تحقیقات درباره ادعای نژاد پرستی که در بازی رخ داده را شروع کرده است. یک نفر در ارتباط با این موضوع بازداشت شده است. نژاد پرستی در این باشگاه قابل تحمل نخواهد و هر کسی که اینکار را انجام دهد مشمول محرومیت مادام العمر از حضور در تمامی بازی های لیدز یونایتد خواهد شد.

برچسب‌ها: آرسنال لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

92 ایران ، خدا1400/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi