خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

زانتی: جذب مسی آینده اینتر را به خطر می‌انداخت

زانتی: جذب مسی آینده اینتر را به خطر می‌انداخت
خاویر زانتی، قائم مقام اینتر، معتقد است که جذب لیونل مسی می‌توانست به ضرر این باشگاه تمام شود.
شایعات زیادی درباره مقصد نهایی لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا به گوش می‌رسد.
این بازیکن در نهایت به پاری سن ژرمن ملحق شد اما برخی از رسانه‌های ایتالیایی باور داشتند که اینتر نیز در گزینه‌های جذب این بازیکن بوده است. شایعه‌ای که باعث تعجب زانتی شد.
زانتی در گفتگو با Tyc اسپورت اظهار داشت:« هیچکس فکر نمی‌کرد که مسی از بارسلونا جدا شود. شایعات درباره حضور او در اینتر؟ باعث شگفتی من شد. ما در وسط بحران ناشی از ویروس کرونا بودیم. اجازه چنین سرمایه‌گذاری بزرگی را نداشتیم چون ممکن بود آینده اینتر را به خطر بیاندازد
این مدیر آرژانتینی ادامه داد:« اینتر باشگاهی است که استراتژی دقیق و مشخصی دارد و در سال‌های اخیر کارهای بسیار خوبی در درون و بیرون زمین انجام داده که به خوبی این برنامه‌ریزی را نشان می‌دهد.»
زانتی همچنین درباره عملکرد درخشان لائوتارو مارتینز، مهاجم هموطنش در اینتر، گفت:« لائوتارو حالا به بازیکنی شاخص برای ما و تیم ملی آرژانتین تبدیل شده است. وقتی شما بازیکنی جوان را می‌خرید، باید پیش‌بینی کنید که چه اتفاقی در سه تا چهار سال پس از آن رخ می‌دهد و رشد او بسیار مهم است.»
او اضافه کرد:« او بسیار پخته شده است. سازگاری با فوتبال ایتالیا کار آسانی نیست. بازیکنان بزرگ همیشه مشتریانی از باشگاه‌های درجه یک دارند اما من او را هر روز می‌بینم و او بسیار خوشحال است. خوشحالی و رضایت او باعث آرامش خاطر من است و این بازیکن نیز هر روز این حس را نشان می‌دهد. او احساس می‌کند که در اینتر نقش مهمی دارد.»

برچسب‌ها: اینتر میلان خاویر زانتی لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

156 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi