خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

وقتی برای کریمی پول نبود اما برای آرفی پول بود

وقتی برای کریمی پول نبود اما برای آرفی پول بود
علی کریمی در برنامه اینترنتی 11 به ماجرای عجیب جدایی‌اش از پرسپولیس اشاره کرد.

کریمی در حالی در تابستان 88 از پرسپولیس راهی استیل آذین شد که به گفته خودش، او دوست داشت در پرسپولیس بماند منتهی بر سر مسائل مالی با این باشگاه به توافق نرسید.
کریمی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که در جلسه با عباس انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس خواهان سقف قرارداد این باشگاه شده بود.

در آن مقطع، سقف قراردادهای باشگاه پرسپولیس، 500 میلیون تومان بود اما درخواست کریمی برای دریافت چنین مبلغی باعث شد که عباس انصاری‌فرد در مصاحبه‌ای جنجالی، مدعی شد خواسته‌های کریمی غیرمتعارف و همانند قرارداد ترکمنچای بوده است.

نکته عجیب اینکه طبق گفته کریمی، بعد از منتفی شدن ادامه همکاری او با پرسپولیس، پرسپولیس با اشپیتیم آرفی قراردادی 2 ساله به ارزش 600 هزار یورو منعقد کرد!

این اتفاق در حالی رخ داد که انصاری‌فر در آن مقطع گفته بود با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس، امکان پرداخت 500 میلیون تومان به کریمی وجود ندارد.

برچسب‌ها: پرسپولیس عباس انصاری فرد اشپیتیم آرفی علی کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 Knights (ح)1400/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi