خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

همه می‌گفتند حذف بارسلونا غیرممکن است

همه می‌گفتند حذف بارسلونا غیرممکن است
درک کویت، ستاره هلندی و سابق لیورپول مدعی شد این تیم در گذشته توانایی غلبه بر هر رقیبی را داشته است.

بر اساس قرعه کشی جنجالی لیگ قهرمانان، دو تیم اینتر و لیورپول در مرحله یک هشتم به مصاف هم خواهند رفت. آخرین بار در سال 2008 و در همین مرحله شاهد تقابل این تیم بودیم که مرسی سایدی ها در بازی رفت با گل های درک کویت و استیون جرارد و در مسابقه برگشت با تک گل فرناندو تورس پیروز شده و راهی دور بعد شدند. حالا درک کویت در مصاحبه با سایت لیورپول، در مورد آن دیدار صحبت کرده است.

درک کویت گفت: "وقتی در سال 2008 با اینتر روبرو شدیم، بازی رفت در آنفیلد برگزار شد. ما فقط به شدت تلاش می کردیم که گل نخوریم و هدف اصلی حفظ دروازه بود. اگرچه اینکه مارکو ماتراتزی در نیمه اول اخراج شده بود، اما ما در تلاش برای گلزنی واقعا صبور بودیم. در واقع طرز فکر ما این بود که می توانیم به گل برسیم، اما اول باید مطمئن شویم که دروازه باز نمی شود.

در نهایت من در اواخر بازی و در دقیقه 85 توانستم گل اول لیورپول را به ثمر برسانم. ما در صورت پیروزی 1-0 خیلی بیشتر از برد 2-1 احساس اعتماد به نفس می کردیم. به هر حال در ادامه و سه دقیقه بعد از گل من، استیون جرارد با یک ضربه فوق العاده موفق به زدن گل دوم شده و نتیجه را 2-0 کرد، اما در کل حفظ دروازه در ذهن ما مهمتر بود.

ما همیشه به خودمان باور داشتیم که می توانیم هر تیمی را در دنیا شکست دهیم. در خاطر دارم وقتی سال 2007 بارسلونا را حذف کردیم، همه تصور می ‌کردند این کار برای لیورپول غیرممکن و دشوار سخت خواهد بود. اما برای ما نام حریف اهمیتی نداشت و حس می کردیم قادریم هر تیمی را در دنیا مغلوب کنیم."

برچسب‌ها: بارسلونا لیورپول درک کویت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 ☫ ایران ☫1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi