خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

حواشی انتقالات سار از مارسی به بایرن (ناگفته ها)

حواشی انتقالات سار از مارسی به بایرن (ناگفته ها)
سار در مورد انتقال به بایرن: یک بازی دوستانه با بایرن انجام دادیم. روز بعد آنالیزور مارسی به من گفت که خیلی از مسئولان بایرن در کنارش در سکوها حضور داشتند و از من خوششان آمد. ۵ یا ۶ روز قبل از بسته شدن پنجره با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردم. ایجنتم با من تماس گرفت و گفت: می توانی تست پزشکی انجام دهی؟ از او پرسیدم: بله، چرا؟ او گفت: بایرن تو را می خواهد. من تازه از خواب بیدار شده بودم. تلفن را قطع کردم و چند دقیقه بعد دوباره با او تماس گرفتم و گفتم: صبر کن چی گفتی؟ بایرن؟! سپس همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. روز آخره پنجره قرارداد امضا کردم. از اینکه مارسی مانع این انتقال شود نگران بودم، اما بعد از ۵ سال حضور در آنجا یک برد-برد برای همه بود. برای مارسی نیز چیز با ارزشی بود که یکی از بازیکنانش به اف سی بایرن برود.

سار در مورد شروعش در بایرن: خودم را در بهترین شرایط قرار دادم. سرمربی، فلیک به من گفت: تو همان پروفایلی (چیزی) هستی که من منتظرش بودم. من برای نیمکت با تو قرارداد امضا نکردم، بلکه به عنوان یک بازیکن فیکس. اگر خوب کار کنی بازی می کنی، در اولین بازی جام حذفی خوب بازی کردی و دو پاس گل دادی.

سپس بنجی (پاوارد) مصدوم شد. مردم نمی دانستند من در حالی بازی کردم که مشکل زانو دارم و با مسکن بازی می کردم. قبل از بازی مقابل دورتموند در تمرینات به خودم آسیب رساندم و دفاع راست دیگری وجود نداشت، با وجود درد مجبور شدم بازی کنم. من یک بازی خیلی متوسط انجام دادم. ۲-۳ پیروز شدیم. به خودم گفتم: چه کار کنم؟ امروز خوب نبودم، زانویم هنوز درد می کند، حالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

دو روز بعد یکی از دستیاران دیدیه دشان با من تماس گرفت و به من گفت که به آن ها ملحق شوم. یوهانس که مسئول کادر فنی بایرن است به من گفت که پزشکان باشگاه به من توصیه خواهند کرد که به تیم ملی فرانسه ملحق نشوم. تیم ملی فرانسه تماس می گرفت اما پزشکان بایرن تردید داشتند.

چمدان هایم را بستم و آماده رفتن به فرانسه بودم. در فرودگاه دکتر تیم ملی فرانسه با من تماس گرفت و گفت که سفر فکر خوبی برای من نیست. حق با پزشکان بایرن بود، خطرناک بود. باید آن را فراموش می کردم و دوباره روی بایرن تمرکز کردم. اما اتفاقی که افتاد بر فصلم تأثیر گذاشت.

سار در مورد جدایی در ژانویه: هیچ وقت به جدایی فکر نکردم. در تابستان وضعیت را با باشگاه ارزیابی خواهم کرد. از نظر من، مصدومیت فصل گذشته روی من تأثیر گذاشت. بایرن باشگاه بزرگی است، همیشه باید در اوج باشد. بایرن برای هیچ چیز مرا به خدمت نگرفت.

جام ملت های آفریقا که در پیش است یک فرصت برای من خواهد بود تا زمان بازی داشته باشم. من از آن برای نشان دادن توانایی خود استفاده خواهم کرد.

برچسب‌ها: سار پاوارد حواشی بایرن مونیخ نقل انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

39 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi