خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,289

صحبت های لوا پس از دریافت جایزه بازیکن طلایی

صحبت های لوا پس از دریافت جایزه بازیکن طلایی
روبرت لواندوفسکی پس از دریافت جایزه بازیکن طلایی مصاحبه ای با توتو اسپورت انجام داد:

یک افتخار بزرگ و یک احساس فوق العاده. این جایزه ارزش زیادی برای من دارد، از هیئت داوران تشکر می کنم.

لواندوفسکی در مورد انتخاب به عنوان بهترین بازیکن توسط اسطوره های فوتبال: رأی این قهرمانان فوق العاده که واقعیت فوتبال و زمین را به خوبی می شناسند خیلی ارزشمند است. من خوشحالم که من را به عنوان بازیکن طلایی انتخاب کردند. قضاوت آن ها قابل اعتماد و عینی است.

لواندوفسکی در مورد اینکه آیا پس از عدم دریافت توپ طلا ناامید شده است یا خیر: قطعاً یک ناامیدی نیست، این یک قدردانی مهم است. باورنکردنی است که اسطوره هایی که فوتبال را مشخص کردند رأی بدهند.

لواندوفسکی در مورد شکستن رکورد گرد مولر: به بازی مقابل آگسبورگ فکر می کنم، هم تیمی هایم می خواستند به من کمک کنند اما من نتوانستم گل بزنم، گل در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید. احساس کردم در یک فیلم اکشن هستم، جایی که تا پایان آن تعلیق وجود دارد. یک لحظه شگفت انگیز بود.

لواندوفسکی در مورد بهترین گلش در سال ۲۰۲۱: مقابل آگسبورگ مهم ترین بود. اما زیباترین ضربه برگردان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو کیف بود: من هرگز چنین گلی نزده بودم. واقعاً دشوار بود زیرا هوا خیلی سرد بود و برف می بارید.

لواندوفسکی در مورد اینکه امسال می خواهد چند گل به ثمر برساند: من هرگز تعداد گل دقیقی را در ذهنم ندارم. سعی می کنم تا جای ممکن گل بزنم. من همیشه رویای گلی مانند گل کیف را در سر داشتم و حالا که این کار را انجام دادم، هدفم این است که در یک فینال یک گل تعیین کننده را به ثمر برسانم.

خبرنگار: یک لیگ قهرمانان اروپای دیگر را ترجیح می دهید یا دهمین قهرمانی بوندسلیگا را؟ لواندوفسکی: هر دو را می خواهم!

لواندوفسکی در مورد خطرناک ترین رقبای بایرن در لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، پاریس سن ژرمن و رئال مادرید. ما این را می دانیم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید آن ها را شکست دهیم. خیلی دشوار خواهد بود، اما در سال ۲۰۲۲ تلاش خواهیم کرد.

لواندوفسکی در مورد بهترین مدافعانی که با آن ها روبرو شده است: آن ها سرسخت و فیزیکی هستند. آن ها تمام حیله ها بازی را می دانند، اما بازیکنان درستی هستند و تقریباً همیشه لبخند بر لب دارند. بازی در مقابل آن ها دشوار اما لذت بخش است.

خبرنگار: از کدام هم تیمی در بایرن به خاطر پاش گل هایش بیشتر سپاسگزار هستید؟ لواندوفسکی: مدت زیادی است که با توماس مولر بازی می کنم، ما حتی با چشمان بسته همدیگر را درک می کنیم. او می داند من چگونه بازی می کنم، حرکاتم و کجا توپ را می خواهم و برعکس.

لواندوفسکی در مورد هدفش در سال ۲۰۲۲: مانند سال های اخیر: کسب بیشترین تعداد ممکن جام، زدن بیشترین تعداد گل و خوشحال کردن هواداران.

لواندوفسکی در مورد ناگلزمن: او روی تمام جنبه های تاکتیکی تمرکز زیادی می کند و در طول بازی ها انعطاف پذیر است. او می تواند خیلی سریع با شرایط درون بازی سازگار شود.

لواندوفسکی در مورد راز تناسب اندامش: سر میز از قوانینی که همسرم آنا که متخصص تغذیه است معرفی کرده است پیروی می کنم. اوست که مراقب شکل من است و اینکه چه چیزی و چه زمانی باید بخورم. فوایدش برای بدنم بسیار زیاد است.

برچسب‌ها: لواندوفسکی بهترین بازیکن بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

83 Soulless1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi