خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,115

حاضریم در لیگ اروپا هم برای بارسا بازی کنیم

حاضریم در لیگ اروپا هم برای بارسا بازی کنیم
طبق ادعای موندودپورتیوو، دو بازیکنی که چندی پیش با بارسا به توافق شخصی رسیده اند، هیچ مشکلی برای بازی در لیگ اروپا ندارند.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری دیروز خود تایید کرد که نگاهی ویژه به نقل و انتقالات زمستانی دارند و هرچند باشگاه با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو است ولی هر کاری که نیاز باشد برای تقویت تیم انجام خواهد شد. او بارها گفته است که بارسا به یک مهاجم نیاز دارد.

خوان لاپورتا رئیس بارسا نیز دو روز پیش در پیامی برای هواداران قول داد که علی رغم مشکلات مالی، در زمستان تیم را تقویت خواهد کرد.

برای این مهم بارسا روی دو بازیکن بیش از همه نظر مثبت دارد. اولی فران تورس ستاره اسپانیایی سیتی است و دومی ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد. هر دو جایی در تیم های خود ندارند و از نیمکت نشینی خسته شده اند.

بارسا با فران تورس به توافق شخصی رسیده و مشکل فقط جلب رضایت سیتی برای انتقال قرضی بازیکن با بند خرید اجباری است. با کاوانی نیز شرایط مشابه است هرچند که انتقال ستاره اروگوئه ای ساده تر به نظر می رسد.

بارسا زمانی با این دو بازیکن به توافق رسید که هنوز شانس حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را داشت ولی آنها چهارشنبه شب با شکست سنگین از بایرن به لیگ اروپا سقوط کردند و ماه فوریه باید در پلی آف این رقابت ها حاضر باشند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، حتی این ناکامی بزرگ هم باعث نشده تا نظر تورس و کاوانی برای پیوستن به بارسا عوض شود و آنها هیچ مشکلی برای بازی در لیگ اروپا ندارند.

در واقع کاوانی و تورس به دنبال پیدا کردن جایگاهی ثابت در تیم بعدی خود هستند تا برای جام جهانی 2022 شرایط مطلوبی داشته باشند؛ اتفاقی که در سیتی و یونایتد برای شان غیرممکن به نظر می رسد. بارسا از این حیث می تواند بهترین مقصد برای هر دو بازیکن باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا منچستر سیتی منچستر یونایتد ژاوی فران تورس ادینسون کاوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

177 ☫ ایران ☫1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi