خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

یک سوال تا ابد بی‌ جواب درمورد رادوشوویچ!

یک سوال تا ابد بی‌ جواب درمورد رادوشوویچ!
کل داستان رادو این است که یک قرارداد سه ساله با قیمت بالا با سرخ‌پوشان دارد و هر لحظه می‌تواند با توجه به بدقولی‌های باشگاه با فسخ یکطرفه این قرارداد به فیفا شکایت ببرد.در این صورت پرسپولیس ناچار خواهد شد کل رقم دستمزد رادو برای سه فصل را بپردازد. این همان بلایی است که در ماجرای گابریل کالدرون بر سر پرسپولیسی‌ها آمد. فوتبال ملی ایران هم در داستان مارک ویلموتس دقیقا طعم همین فاجعه را چشید. بنابراین رادوشوویچ در پرسپولیس حکم یک «بمب ساعتی» را پیدا کرده که هر لحظه ممکن است منفجر شود و تلفات بدهد.

گفته می‌شود مجموع تعهد سه ساله پرسپولیس به بوژیدار ۷۰۰ هزار یورو است که می‌توانید درک کنید با توجه به قیمت کنونی ارز چه رقم بالایی به حساب می‌آید. چنین پولی اگر به یک مربی خارجی برای از نو بنا کردن تیم پرداخت شود، شاید جای توجیه داشته باشد. با این حال دروازه‌بانی که در ۹۵ درصد اوقات فصل روی نیمکت می‌نشیند، چرا باید چنین خرج هنگفتی روی دست باشگاه بگذارد و هر لحظه هم تن مردم بلرزد که مبادا او فسخ کند و کار دست پرسپولیس بدهد؟

برچسب‌ها: پرسپولیس رادوشوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

43 هلنـد1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi