خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

مورد تکراری رادوشوویچ و پرسپولیس

مورد تکراری رادوشوویچ و پرسپولیس
پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان کروات قرمزها همچنان موفق به دریافت مطالبات خود نشده است.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ که در لیگ بیستم فرصت زیادی برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس به دست نیاورد و حواشی بسیاری با ابراهیم شکوری معاون سابق این باشگاه داشت همچنان بابت فصل گذشته از قرمزها طلبکار است.
ماجرای محکومیت نیم میلیاردی مهاجم پرسپولیس
خبر مرتبط
در حالی که بازیکنان پرسپولیس با دریافت 40 درصد باقیمانده از مبلغ قرارداد و آپشن‌های فصل گذشته، کلیه مطالبات خود را دریافت کردند و حتی 5 درصد از مبلغ قرارداد فصل جدید نیز به حساب آنها واریز شده اما دروازه بان کروات پرسپولیس هنوز از باشگاهش بابت فصل گذشته طلب دارد.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است که او 20 درصد از مجموع مطالبات فصل گذشته را طلب دارد و برای فصل جدید نیز تاکنون چیزی دریافت نکرده است. این دروازه بان کروات که قصد داشت به دلیل عدم دریافت مطالبتش با رسانه‌ها صحبت کند به دلیل اینکه مقابل گل‌گهر در ترکیب اصلی حضور داشت و این احتمال وجود دارد مقابل مس رفسنجان نیز در ترکیب باشد، فعلا قید مصاحبه اعتراضی را زده و منتظر اقدام باشگاه برای دریافت مطالباتش است.

باید منتظر ماند و دید در ادامه وضعیت او و باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد رسید و پرسپولیس چه زمانی مطالبات دروازه‌بان کرواتش را پرداخت خواهد کرد.

برچسب‌ها: رادوشوویچ پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

37 ®realmadrid®1400/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi