خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

دوشان ولاهویچ گزینه اول تقویت خط حمله یوونتوس در ژانویه

دوشان ولاهویچ گزینه اول تقویت خط حمله یوونتوس در ژانویه
با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، این تیم در زمینه گلزنی و نرخ شوت به گل، با افت مهمی مواجه شده است. آلوارو موراتا نتوانسته خود را به عنوان مهاجمی شش‌دانگ ثابت کند و عملکرد مویزه کین چشمگیر نبوده است.

مستر90 | یوونتوس در این فصل در زمینه موقعیت‌سازی خوب کار کرده اما آن ها در ضربات آخر خوب نبوده اند. خود ماسیمیلیانو الگری نیز به این مسئله اعتراف کرده است که یوونتوس یکی از بدترین تیم های سری آ در زمینه تبدیل موقعیت های گلزنی به گل است و از این رو آن ها به تقویت خط حمله نیاز دارند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در ژانویه 2022 برای جذب یک مهاجم وارد عمل می شود تا ضعف های خود مقابل دروازه حریف پوشش دهد.

دوشان ولاهویچ، گلزن جوان فیورنتینا که فقط تا 2023 با این تیم قرارداد دارد، گزینه شماره یک یوونتوس است. یووه آماده ارائه پیشنهاد اولیه به فیورنتینا است اما ویولا مایل است صبر کند تا پیشنهادات بهتری برای این مهاجم صرب از راه برسد. تاتنهام و منچسترسیتی تیم هایی هستند که می تواند رقم بیشتری برای ولاهویچ پرداخت کنند اما یوونتوس در حال حاضر فشار می آورد. گزینه جانشین ولاهویچ برای یوونتوس، جانلوکا اسکاماکا از ساسولو است. در تابستان الگری با خرید اسکاماکا موافقت کرده بود اما این انتقال انجام نشد. ساسولو برای فروش این مهاجم 22 ساله تیم ملی ایتالیا عجله ندارد و البته رقم قابل توجه 40 میلیون یورو را برای او می خواهد. اینتر هم وضعیت اسکاماکا را تعقیب می کند.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا دوشان ولاهویچ یوونتوس منچسترسیتی تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

133 Sporties_fa@1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi