خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

پیشنهاد 100 میلیونی لیورپول به هم‌تیمی هالند

پیشنهاد 100 میلیونی لیورپول به هم‌تیمی هالند
جود بلینگام به هدف اصلی لیورپول در تابستان آینده تبدیل شده است و باشگاه انگلیسی در نظر دارد که مبلغ قابل توجهی را برای جذب وی بپردازد.
منچستریونایتد در تابستان 2020 به سراغ بلینگام رفته بود اما این بازیکن در آن زمان در نهایت راهی دورتموند شد. حالا لیورپول در نظر دارد که بلینگام را به فوتبال انگلیس برگرداند.
یورگن کلوپ اعتقاد دارد که بلینگام می تواند نقشی کلیدی در تیمش داشته باشد. این هافبک 18 ساله فصل خوبی در تیم مارکو رز داشته است. هافبک انگلیسی در 22 بازی و 1866 دقیقه خود در دورتموند سه گل زده و 9 پاس گل داده است. بلینگام در لیست گرت ساوتگیت هم حضور داشته است.
بازیکن انگلیسی تا 30 ژوئن 2025 با دورتموند قرارداد دارد و رقم انتقالش صد میلیون یوروست هر چند که تیم آلمانی همه تلاش خود را خواهد داشت تا او را حلظ کند هر چند که به نظر می رسد که کار آسانی پیش رویش نخواهد بود. در سالهای اخیر لیورپول خریدهای دیگری نظیر تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا و اوکسلاد چمبرلین نیز برای تقویت خط هافبک داشته است و حالا بلینگام می تواند خرید مهمی برای این تیم به شمار برود. بلینگام یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال دنیاست که در لیست نامزدهای جوایزی نظیر پسر طلایی و جایزه کوپا نیز قرار داشته است.

برچسب‌ها: جود بلینگام لیورپول دورتموند ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

162 Real Ford1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi