خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

دیدیه دشان: سال 2021 برای فوتبال فرانسه یک شکست نبود

دیدیه دشان: سال 2021 برای فوتبال فرانسه یک شکست نبود
دیدیه دشان در مورد عملکرد تیم ملی فرانسه در سال 2021 صحبت کرده است.

به گزارش مستر90 و به نقل از RMC Sport، تیم ملی فرانسه در سال 2021، در سه تورنمنت شرکت کرد: یورو 2020، مقدماتی جام جهانی و لیگ ملت های اروپا. فرانسوی ها در لیگ ملت های اروپا به مقام قهرمانی رسیدند و در مقدماتی جام جهانی نیز کار سختی برای صعود مستقیم پیش رویشان ندیدند. یورو 2020 اما یک تجربه تلخ برای مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی بود. فرانسه در این مسابقات در جریان ضربات پنالتی مقابل سوئیس شکست خورد تا رنگ مرحله یک چهارم نهایی را هم حتی نبیند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در مصاحبه جدید خود در مورد این سال پرماجرا صحبت کرده است.

2021 برای فوتبال فرانسه یک شکست نبود. ما البته به هدف مهمی که داشتیم نرسیدیم و زودتر از موعد از یورو حذف شدیم. در ده دقیقه پایانی دیدار با سوئیس دچار لغزش شدیم. بالاترین سطح فوتبال بی رحم است. با این حال حتی آن مسابقه هم مساوی محسوب می شود که برای من بیشتر طعم شکست دارد تا تساوی. در سال 2021، اگر بازی با سوئیس را هم حساب کنید، 10 برد و 6 تساوی داریم. ما هر کاری که می توانستیم برای صعود انجام دهیم، انجام دادیم. تا دقیقه 81، 3-1 از حریفمان پیش بودیم. و بعد شرایط آنطور که باید پیش نرفت. مشکلی در نگرش تیم ما وجود نداشت.
تنش میان ژیرو و امباپه؟ درگیری در کار نبود. یک تنش معمولی بود که مدیریت شد. حدود 24 یا 48 ساعت طول کشید. اگر مقابل سوئیس پیروز می شدیم، هیچ نشانه ای در این خصوص وجود نداشت که شما بخواهید آن را آنالیز کنید. وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد، جزئیات اهمیت بیشتری پیدا می کنند.
کریستوفر انکونکو؟ یکی از اصلی ترین کاندیداها برای حضور در تیم ملی است. تاثیرگذاری او طی این دو فصل عالی بوده است. فعلا تنها می توانم او را به ادامه این روند تشویق کنم. او دیر یا زود پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

آینده من؟ نمی دانم و نگران هم نیستم. رئیس فدارسیون است که تصمیم می گیرد. من هنوز تمدید نکرده ام، ممکن است خسته باشم اما بعد از یورو چنین مسئله ای نبود. حضور در این جایگاه خوشحال کننده است . حضور در پاری سن ژرمن؟ من در دسترس نیستم و در بازار نقل و انتقالاتی حضور ندارم. اگر این نمایش ادامه دار باشد، باید این سوال را یک سال دیگر از من بپرسید. اینطور نیست که فقط من بگویم، بازیکنانی هستند که برای هر دو تیم [مارسی و PSG] بازی کرده اند، چرا یک سرمربی نتواند این کار را انجام دهد؟ من نمی گویم که حضور در PSG با سابقه ای که در المپیک مارسی دارم برای من مشکلی ایجاد نمی کند، اما این یک ایده است. کونته با اینتر و یوونتوس قهرمان شد. شما باید دشمن و دوست داشته باشید.

برچسب‌ها: دیدیه دشان فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه المپیک مارسی PSG سال 2021 کریستوفر انکونکو کریم بنزما اولیویه ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

191 Sporties_fa@1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi