خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

توافق مدیر برنامه های رمزی با یوونتوس در ژانویه بدون فسخ

توافق مدیر برنامه های رمزی با یوونتوس در ژانویه بدون فسخ
به گزارش وانانیوز،
تلاش‌های باشگاه یوونتوس برای خلاص شدن از دردسر پرداخت حقوق سنگین آرون رمزی دارد به نتیجه می‌رسد. ستاره ولزی جایی در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری ندارد و به همین دلیل هم باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر با بازیکن سابق آرسنال قطع همکاری کند.

در همین راستا، روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای میان نمایندگان باشگاه ایتالیایی و مدیربرنامه‌‌های رمزی برگزار شد که در پایان آن طرفین توافق کردند که بازیکن در ماه ژانویه به باشگاهی جدید منتقل شود اما خبری از توافق دو جانبه برای فسخ قرارداد نخواهد بود. انتقال قرضی به یک تیم دیگر هم جزو گزینه‌هاست اما تنها به شرط اینکه حقوقش به صورت کامل پرداخت شود.

رمزی که سال 2019 به عنوات بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم است و این در حالیست که او جزو بدسابقه‌ترین بازیکنان تیم در زمینه مصدومیت هم هست. رمزی تا ماه ژوئن سال 2023 با یوونتوس قرارداد دارد.

از تیم‌‌های نیوکاسل و اورتون به عنوان مشتریان اصلی رمزی 31 یاد می‌شود که احتمال دارد در پنجره زمسانی نقل و انتقالات برای جذب او دست به کار شوند.

برچسب‌ها: رمزی آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

56 ایران ، خدا1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi