خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

رمزی: بنرهای اعتراضی به ونگر، مرا شوکه کرد

رمزی: بنرهای اعتراضی به ونگر، مرا شوکه کرد
به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، طی یک ماه اخیر تحت فشار زیادی از سوی رسانه های انگلیس و همچنین هواداران آرسنال قرار داشته است. هواداران آرسنال در جریان دیدار این تیم مقابل هال سیتی با برافراشتن یک بنر اعتراضی، خواهان خروج ونگر از باشگاه شده بودند. آرون رمزی، هافبک آرسنال، اما معتقد است که تغییر نمی تواند چیزی را عوض کند.

رمزی گفت:" از این اتفاق شوکه شدم. من بنر را ندیدم چرا که مصدوم شدم و مستقیم از تونل ورزشگاه راهی رختکن شدم. از اینکه هواداران آرسنال چنین بنری را با خود به ورزشگاه آورده بودند، بسیار تعجب شدم. شما این روزها می بینید که مربیانی با توجه به نتایج ضعیف، از کار خود برکنار می شوند و تحت فشار زیادی قرار دارند. با این حال ونگر بارها این مسائل را کنترل کرده و توانسته به شرایط طبیعی بازگردد و من مطمئن هستم که او این بار نیز این اتفاق را تکرار خواهد کرد."

رمزی در ادامه تاکید کرد که قهرمانی لستر ناامید کننده خواهد بود:" همه به فصل جاری به عنوان یک فرصت ایده آل نگاه می کنند که در صورت از دست دادن، ناامید کننده است. ترکیب ما به قدری خوب است که بتوانیم قهرمان لیگ شویم و تصور می کنم که در روز خوب خود، هر حریفی را می توانیم شکست دهیم."

برچسب‌ها: رمزی آرسنال ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

264 آرسنال3331394/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi