خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

قول مدیر برنامه های هالند به خوان لاپورتا

قول مدیر برنامه های هالند به خوان لاپورتا
ملاقات شب گذشته خوان لاپورتا و مینو رایولا در تورین بازتاب رسانه ای زیادی داشت.

بارسلونا روزهای بدی را پشت سر می گذارد. در لالیگا با رئال صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد و در لیگ قهرمانان نیز حذف شد و به لیگ اروپا سقوط کرد. دیروز در قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا غایب بزرگ بود و ساعاتی بعد مشخص شد که باید در پلی آف لیگ اروپا به مصاف ناپولی برود.

بارسا برای تقویت خود در زمستان برنامه های خاصی مدنظر دارد و نیاز به جذب یک مهاجم باکیفیت و بزرگ در این تیم شدیدا حس می شود. سران باشگاه اما از حالا قصد دارند برای تابستان نیز خود را مهیا کرده و تیم را به بهترین شکل تقویت کنند. یکی از بازیکنانی که بارسا از مدت ها پیش به دنبال جذب اوست، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است.

خوان لاپورتا آوریل گذشته(فروردین ماه) ملاقاتی با مینو رایولا مدیر برنامه های هالند داشت اما در تابستان به دلیل مشکلات اقتصادی شدید نتوانست قدمی مثبت در راه جذب او بردارد. هالند نیز در نهایت ماندنی شد اما تابستان پیش رو شرایط متفاوت است و رایولا اخیرا تایید کرد که بعید است ستاره نروژی در دورتموند به فوتبال ادامه دهد. او از سیتی، رئال، بارسا و بایرن به عنوان مقصد بعدی هالند نام برد.

ملاقات دیشب رئیس بارسا و رایولا در تورین بار دیگر نگاه ها را به سمت بارسلونا برده است. لاپورتا برای فرار ار بحران اقتصادی و تقویت مالی بارسا قصد دارد توافقنامه لالیگا با بنیاد مالی CVC را قبول کند و به این ترتیب مبلغی قابل توجه به بودجه باشگاه اضافه می شود. موردی که اجازه خواهد داد بارسا برای جذب هالند اقدام کند. لاپورتا تابستان با این توافق مخالفت کرده بود که باعث شد در نهایت تمدید قرارداد با لیونل مسی منتفی شود.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، در حال حاضر سیتی دست بالاتر را برای جذب هالند دارد ولی رایولا در ملاقات دیشب خود به لاپورتا قول داده است که به خاطر بارسا صبر خواهد کرد و قبل از هر اقدامی، وی را در جریان کار قرار خواهد داد. رئیس بارسا تا تابستان فرصت دارد تا منابع مالی لازم برای جذب هالند را تامین کند و البته ژاوی سرمربی بارسا نیز باید در میدان نتایج خوبی کسب کند تا بلوگرانا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

در واقع بارسا ناامید نیست و رابطه دوستانه لاپورتا با رایولا همچنان این باشگاه را در میان نامزدهای جذب هالند حفظ خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا مینو رایولا ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ☫ ایران ☫1400/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi