خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

ملاقات لاپورتا و مدیربرنامه هالند در تورین

ملاقات لاپورتا و مدیربرنامه هالند در تورین
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، جلسه‌ای را با مینو رایولا در تورین برگزار کرده است.

شایعات درباره سرنوشت ارلینگ هالند در پایان فصل به گوش می‌رسد و ظاهرا مقصد نهایی این بازیکن هنوز مشخص نشده است.

درخشش این مهاجم بروسیا دورتموند باعث شده که باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب او در تابستان سال آینده باشند، خصوصا که بند فسخ قرارداد او با این باشگاه آلمانی فعال شده و می‌توان او را با قیمتی معقول خریداری کرد.

مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، چند روز قبل صحبت‌هایی را درباره آینده این بازیکن مطرح کرده و از چند باشگاه مطرح اروپایی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده که بارسا نیز در بین این چهار باشگاه قرار داشت.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده که لاپورتا به تورین پرواز کرده و پیش از حضور در هتلش به همراه متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، به دیدار با رایولا رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده تا بتواند با این مدیر برنامه شناخته شده درباره شرایط ارلینگ هالند و احتمال جذب او در تابستان سال اینده میلادی صحبت کند.

به باور رایولا، چهار باشگاه شامل بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا یا منچسترسیتی شانس زیادی برای جذب هالند در پایان فصل جاری دارند.

بسیاری باور دارند که این بازیکن نروژی ترجیح می‌دهد به سانتیاگو برنابئو ملحق شود و در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، با این فوق ستاره فرانسوی هم‌بازی شود.

گفته می‌شود که لاپورتا چند روز پس از انتخاب شدن به عنوان رییس باشگاه بارسا نیز ملاقاتی را با رایولا انجام داده بود تا از همان روزهای ابتدایی به دنبال بررسی شرایط جذب هالند باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا مینو رایولا ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 ☫ ایران ☫1400/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi