خوشبختی صدری با پرسپولیس در این چهار فریم
این عکسهایی است که هواداران پرسپولیس برای ماههای طولانی منتظر آن بودند؛ امضای قرارداد با کارگزار و ورود باشگاه به دوره اقتصادی جدید.
در آستانه یک سالگی حضور در باشگاه پرسپولیس، مجید صدری موفق شد سرانجام قرارداد با کارگزار جدید را نهایی کند و رقم 330 میلیارد برای تبلیغات محیطی، مجازی و روی پیراهن را به این باشگاه برساند و البته یک درآمد 300 میلیاردی حق پخش را هم در صورت همکاری با صداوسیما که البته بسیار بعید به نظر میرسد، در دسترس باشگاه قرار دهد.
این در حالی است که پرسپولیس از تابستان گذشته و زمانی که پس از یک فصل همکاری، با آتیه داده پرداز فسخ کرد، در جستجوی کارگزار بود اما یک مزایده بی نتیجه و سپس مذاکرات طولانی سبب شد تا نوعی کلافگی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد شود و آنها با بدبینی به این ماجرا نگه میکردند اما در نهایت ساعتی مانده به شهرآورد پایتخت خبر آمد که 15 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده و یک روز بعد از دربی نیز مراسم رونمایی از کارگزار برگزار شد.
باشگاه پرسپولیس در صورتی که تا پایان قرارداد سه ساله با «ایده پویان ماژ» ادامه دهد، با فرض اینکه همچنان به درآمد حق پخش دسترسی نداشته باشد، حداقل رقم 1200 میلیارد تومان را به عنوان درآمد خود خواهد داشت. البته در سالهای گذشته هرگز این قراردادهای سه ساله نهایی نشده و شاید باشگاه پرسپولیس نیز باید به فکر قرارداد این فصل باشد که آورده 330 میلیاردی خواهد داشت.
شرکت ایده پویان ماژ، یک شرکت تبلیغاتی ناشناخته در فضای مجازی است که احتمالا تاکنون کار اقتصادی فوتبال انجام نداده اما حالا ورودی جدی به این عرصه داشته است.
باشگاه پرسپولیس به گفته مجید صدری یک بدهی 40-70 میلیاردی استقراضی دارد و از سوی دیگر یک طلب حدود 90 میلیاردی از لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. همچنین قرمزها باید امیدوار باشند که در ادامه فصل مشکلی برای حق تبلیغات محیطی برایشان پیش نیاید تا بتوانند با 330 میلیارد فصل را به اتمام برسانند.
چالش بزرگ پرسپولیس پرداخت 80 درصد باقی مانده از مطالبات بازیکنان این تیم است و همچنین تسویه حساب با اعضای کادرفنی و تنها خارجی این تیم بوژیدار رادوشویچ که به نظر میرسد با این قرارداد بتواند این چالشها را پشت سر بگذارد و در دوره جدید مدیریتی و اقتصادی، شرایط متفاوتی داشته باشد.
در آستانه یک سالگی حضور در باشگاه پرسپولیس، مجید صدری موفق شد سرانجام قرارداد با کارگزار جدید را نهایی کند و رقم 330 میلیارد برای تبلیغات محیطی، مجازی و روی پیراهن را به این باشگاه برساند و البته یک درآمد 300 میلیاردی حق پخش را هم در صورت همکاری با صداوسیما که البته بسیار بعید به نظر میرسد، در دسترس باشگاه قرار دهد.
این در حالی است که پرسپولیس از تابستان گذشته و زمانی که پس از یک فصل همکاری، با آتیه داده پرداز فسخ کرد، در جستجوی کارگزار بود اما یک مزایده بی نتیجه و سپس مذاکرات طولانی سبب شد تا نوعی کلافگی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد شود و آنها با بدبینی به این ماجرا نگه میکردند اما در نهایت ساعتی مانده به شهرآورد پایتخت خبر آمد که 15 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده و یک روز بعد از دربی نیز مراسم رونمایی از کارگزار برگزار شد.
باشگاه پرسپولیس در صورتی که تا پایان قرارداد سه ساله با «ایده پویان ماژ» ادامه دهد، با فرض اینکه همچنان به درآمد حق پخش دسترسی نداشته باشد، حداقل رقم 1200 میلیارد تومان را به عنوان درآمد خود خواهد داشت. البته در سالهای گذشته هرگز این قراردادهای سه ساله نهایی نشده و شاید باشگاه پرسپولیس نیز باید به فکر قرارداد این فصل باشد که آورده 330 میلیاردی خواهد داشت.
شرکت ایده پویان ماژ، یک شرکت تبلیغاتی ناشناخته در فضای مجازی است که احتمالا تاکنون کار اقتصادی فوتبال انجام نداده اما حالا ورودی جدی به این عرصه داشته است.
باشگاه پرسپولیس به گفته مجید صدری یک بدهی 40-70 میلیاردی استقراضی دارد و از سوی دیگر یک طلب حدود 90 میلیاردی از لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. همچنین قرمزها باید امیدوار باشند که در ادامه فصل مشکلی برای حق تبلیغات محیطی برایشان پیش نیاید تا بتوانند با 330 میلیارد فصل را به اتمام برسانند.
چالش بزرگ پرسپولیس پرداخت 80 درصد باقی مانده از مطالبات بازیکنان این تیم است و همچنین تسویه حساب با اعضای کادرفنی و تنها خارجی این تیم بوژیدار رادوشویچ که به نظر میرسد با این قرارداد بتواند این چالشها را پشت سر بگذارد و در دوره جدید مدیریتی و اقتصادی، شرایط متفاوتی داشته باشد.
برچسبها: پرسپولیس سید مجید صدری ایده پویان ماژ
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}