رونمایی از تبلیغات کارگزار جدید پرسپولیس
نشست خبری یحیی گلمحمدی دقایقی بعد به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار میشود.
نشست خبری پرسپولیس در حالی از دقایقی بعد برگزار میشود که برای اولین بار در فصل جاری سرخپوشان پایتخت تبلیغات محیطی نشست را در اختیار خود دارند و به نوعی با این تابلوی قرمز رنگ مشخص میشود که کارگزار پرسپولیس چه تصمیمی برای ادامه فصل دارند.
نکته جالب اینکه نام ایرانسل و اوانو (که زیر مجموعه همراه اول است) به عنوان دو تبلیغ اصلی این تابلو به چشم میخورد که تا حدی عجیب به نظر میرسد.
موسسه اعتباری ملل نیز یکی دیگر از بخشهای تبلیغات محیطی پرسپولیس را در اختیار گرفته اما روی پیراهن سرخپوشان بانک گردشگری چاپ خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در اختیار میگیرد و ۲۲۰ میلیارد هم بابت تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی به حساب این باشگاه واریز میشود.
نشست خبری پرسپولیس در حالی از دقایقی بعد برگزار میشود که برای اولین بار در فصل جاری سرخپوشان پایتخت تبلیغات محیطی نشست را در اختیار خود دارند و به نوعی با این تابلوی قرمز رنگ مشخص میشود که کارگزار پرسپولیس چه تصمیمی برای ادامه فصل دارند.
نکته جالب اینکه نام ایرانسل و اوانو (که زیر مجموعه همراه اول است) به عنوان دو تبلیغ اصلی این تابلو به چشم میخورد که تا حدی عجیب به نظر میرسد.
موسسه اعتباری ملل نیز یکی دیگر از بخشهای تبلیغات محیطی پرسپولیس را در اختیار گرفته اما روی پیراهن سرخپوشان بانک گردشگری چاپ خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در اختیار میگیرد و ۲۲۰ میلیارد هم بابت تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی به حساب این باشگاه واریز میشود.
برچسبها: پرسپولیس ایده پویان ماژ
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}