خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب ستاره ناراضی پی اس جی

رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب ستاره ناراضی پی اس جی
رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب ستاره ناراضی PSG!
۱۳:۱۷ | پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰

شفقنا ورزشی – مشتریان ستاره ناراضی پاریس سن ژرمن مشخص شدند.

به گزارش شفقنا ورزشی، واینالدوم در حالی که در یک قدمی بارسلونا قرار گرفته بود و با بایرن مذاکره کرده بود، در نهایت به خاطر پیشنهاد مالی بهتر راهی پی اس جی شد اما به نظر می رسد که این بازیکن خیلی زود از تصمیمش پشیمان شده است. بازیکن هلندی نتوانسته در پاریس آن طور که باید و شاید بازی کند و کیفیت دوران حضورش در لیورپول را تکرار کند. در روزهای اخیر مطبوعات فرانسه از تمایل ملی پوش هلندی به ترک پی اس جی و بازگشت به لیگ انگلیس خبر داده بودند.

از انگلیس خبر می رسد که این هافبک هلندی قصد ترک پی اس جی را در زمستان ندارد و اسکای اسپورت گزارش داده که این بازیکن قصد بازگشت به لیگ انگلیس را دارد. در حقیقت به نظر می رسد که ارسنال بیشترین تمایل را به جذب جورجینیو نشان داده است. ارتتا علاقه خاصی به این بازیکن دارد و به نظر می رسد که پی اس جی هم درها را به روی رفتنش باز کرده است. نیوکاسل هم شرایط جذب واینالدوم را دنبال می کند. این هافبک در فصل ۱۶-۲۰۱۵ در نیوکاسل بازی کرده است و حالا می تواند در شرایطی به این تیم برگردد که با مالکان عربستانی جدیدشان شرایط مالی متفاوتی دارند.

برچسب‌ها: آرسنال نیوکاسل واینالدوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 ایران ، خدا1400/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi