خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

آرسنال علاقه‌مند به جذب لوکاس پاکتا

آرسنال علاقه‌مند به جذب لوکاس پاکتا
احتمال بالایی وجود دارد که لوکاس پاکتا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال بپیوندد

آرسنال در حال بررسی شرایط انتقال لوکاس پاکتا از لیون است و میکل آرتتا نیز به این بازیکن علاقه دارد.

مستر90 | به گزارش بن جیکوب از CBS، انتقال لوکاس پاکتا از لیون به آرسنال بسیار محتمل است. آرسنال قصد دارد قبل از ارسال هر گونه پیشنهادی به لیون، ابتدا با خود بازیکن ارتباط برقرار کند. لیون برای فروش این هافبک تهاجمی 24 ساله، مبلغی در حدود 65 میلیون یورو می‌خواهد. همچنین به نقل از فردی پکستون از گاردین، آرسنال فصل گذشته نیز نمایندگانی را برای تماشای بازی لوکاس پاکتا فرستاده بود. میکل آرتتا از طرفداران بزرگ این بازیکن است اما توپچی‌ها هنوز مانند یوری تیلمانس و لسترسیتی، پیشنهاد رسمی برای لیون ارسال نکردند. چند هفته آینده بسیار مهم خواهند بود.

رسانه برزیلی UOL Esporte نیز مدعی شده که لوکاس پاکتا در صدر لیست نقل و انتقالاتی آرسنال قرار دارد. مذاکرات بین دو باشگاه شروع شده است. این بازیکن برزیلی قبلا توسط میکل آرتتا تایید شده و به ادو گاسپار مدیر فنی آرسنال نیز نزدیک است. لیون برای فروش بازیکنش خواهان حداقل 60 میلیون یورو است. گفتنی است که پاکتا تا سال 2025 با لیون قرارداد دارد. همچنین این بازیکن فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها موفق شد تا آمار 11 گل و 7 پاس گل را از خود ثبت کند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لیون اخبار لیون لوکاس پاکتا آرسنال نیوکاسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 Sporties_fa@1401/04/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi