خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

سبایوس در رادار اینتر

سبایوس در رادار اینتر
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی سبایوس که پس از دو فصل قرضی بازی کردن در آرسنال، تابستان اخیر به رئال مادرید بازگشت، ممکن است در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی سری A ایتالیا شود. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت مدیاسِت» ایتالیا؛ باشگاه اینتر این هافبک اسپانیایی را به‌عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

سبایوس 25 ساله که به دلیل مصدومیت این فصل هنوز برای کهکشانی‌های به میدان نرفته است، انتظار نمی‌رود زیرنظر کارلو آنچلوتی آینده‌ای در رئال مادرید داشته باشد، برای همین و به جهت اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، احتمالاً به دنبال تغییر تیم خواهد بود و اینتر می‌تواند مقصد بعدی او باشد. اینتر اما در راه جذب این بازیکن تنها نیست و رئال بتیس و آرسنال را به‌عنوان رقیب کنار خود می‌بیند.

این هافبک اسپانیایی که از سال 2017 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در 56 بازی هم برای این تیم به میدان رفته، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. او در دو فصلی که در آرسنال بود در 77 بازی به میدان رفت و عملکرد قابل‌قبولی را هم از خود ارائه کرد. آرسنالی‌ها علاقه زیادی به حفظ سبایوس داشتند، اما در نهایت نتوانستند با رئال مادرید به توافقی برسند.

برچسب‌ها: آرسنال اینتر میلان سبایوس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 ایران ، خدا1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi