خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

برچسب 60 میلیونی اینتر روی ستاره مد نظر آرسنال

برچسب 60 میلیونی اینتر روی ستاره مد نظر آرسنال
اینتر حاضر است در ازای دریافت 60 میلیون یورو لائوتارو مارتینز را به فروش برساند.

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد آینده لائوتارو مارتینز به گوش رسیده است. گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر اتلتیکو مادرید، تاتنهام، آرسنال و لیورپول خواهان به‌خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی هستند هرچند چندی پیش مدیر برنامه‌های این بازیکن هرگونه شایعه جدایی او از نراتزوری را تکذیب کرد.

کامانو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز گفته بود:" او در اینتر می‌ماند. لائوتارو پنج سال با اینتر قرارداد دارد، او احساس می‌کند یک اینتریستا است. اینتر تیم قلبی اوست. او خود را مانند یک هوادار در زمین احساس می‌کند. خانواده او نیز در میلان بسیار خوشحال هستند. با قاطعیت می‌توانم بگویم که هیچ احتمالی وجود ندارد که لائوتارو، اینتر را ترک کند. او به موفقیت با این باشگاه بسیار اهمیت می‌دهد."

خود لائوتارو مارتینز نیز اخیرا تاکید کرد که تمام تمرکز خود را روی اینتر قرار داده و به جدایی از این تیم فکر نمی کند. از طرف دیگر از میان تمام مشتریان ستاره آرژانتینی گفته می‌شود که آرسنال قصد جدی‌تری برای به خدمت گرفتن او دارد. میکل آرتتا ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله تیمش می‌داند و از سران آرسنال درخواست کرده هر طور که شده او را به خدمت بگیرند.

با این حال به نظر نمی رسد که اینتر به این راحتی ها اجازه جدایی لائوتارو را صادر کند. در همین راستا ESPN گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که نراتزوری روی ستاره آرژانتینی قیمت 60 میلیون یورویی قرار داده و حاضر نیست با کم تر از این مبلغ او را به فروش برساند.

برچسب‌ها: اینتر میلان آرسنال لائوتارو مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 ღ میسون مونت ღ1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi