خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

سانیا: سمیر نصری دیوانه بود اما صداقتش را دوست داشتم

سانیا: سمیر نصری دیوانه بود اما صداقتش را دوست داشتم
به گزارش مستر90، باکاری سانیا بازیکن فرانسوی بین سال‌های 2008 تا 2011 با سمیر نصری فرانسوی در آرسنال هم تیمی بود. همچنین این زوج بین سال‌های 2014 تا 2017 در منچسترسیتی نیز کنار یکدیگر بازی کردند. نکته جالب دیگر این که آن ها در مقطعی در تیم ملی فرانسه نیز با یکدیگر هم تیمی بودند.

نصری در ماه سپتامبر در سن 34 سالگی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد‌. این ستاره فرانسوی در دوران حرفه‌ای خود با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و گاهاً تیترها و اخبار عجیب و غریبی در رابطه با او منتشر می شد. سمیر نصری همچنین در سال 2018 به دلیل نقض قوانین مربوط به دوپینگ با محرومیت روبه‌رو شد.

در همین راستا هم تیمی سابق نصری یعنی باکاری سانیا به صحبت درباره او پرداخت و می‌گوید: " سمیر دیوانه بود. به او کاملا احترام می‌گذارم چرا که با من سایر بازیکنان و البته مربیان صادق بود. با این حال فکر می‌کنم که او می‌توانست تسلط بیشتری روی برخی از افکار خود داشته باشد. بعضی اوقات وقتی یک چیزی را دوست ندارید و در عین حال در یک تیم هستید، باید لحظات درست برای حرف زدن را بدانید. با همه اینها من ترجیح می‌دهم که کسی مثل او که صادق است را در کنار خودم داشته باشم نه افرادی که دروغ می گویند."

سانیا همچنین در مورد ابو دیابی، بازیکن فرانسوی سابق آرسنال، که گفته می‌شد پاتریک ویرا(بازیکن فرانسوی سابق آرسنال)ی بعدی خواهد بود، اظهار نظر کرد. او گفت: "ابو بازیکن فوق العاده و بی باکی بود اما مصدومیت باعث شد که فوتبال او تمام شود چرا که مچ پایش شکست. بعد از آن او تمام تلاش خود را انجام داد اما نتوانست به فرم قبلی خود باز گردد. او شکننده شد. دیابی بازیکنی درخشان اما در عین حال بدشانس بود."

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه آرسنال سمیر نصری باکاری سانیا منچستر سیتی ابو دیابی پاتریک ویرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

165 Sporties_fa@1400/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi