خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

ولاهویچ: زلاتان الگوی من است اما من جانشین او نیستم

ولاهویچ: زلاتان الگوی من است اما من جانشین او نیستم
در بازگشت از وقفه ملی، فیورنتینا با درخشش ولاهویچ موفق به کسب یک پیروزی بزرگ در مقابل میلان شد.

مستر90 | دوشان ولاهویچ در مصاحبه با تلگراف، صحبت هایی راجع به دیدار فیورنتینا-میلان و اتفاقات بعد از آن داشت‌. ستاره صرب ویولا در آن بازی موفق به ثبت دو گل و یک پاس گل شد تا نقش بزرگی در برتری ارزشمند تیمش داشته باشید. ولاهویچ در مورد گفت و گو با زلاتان در پایان مسابقه گفت:

ابراهیموویچ در زبان صربستانی به من گفت: "تسلیم نشو، به کارت ادامه بده". و روی پیراهنی که به من هدیه داد پیامی نوشت. هر بازی مقابل میلان برای من یک اتفاق خاص به حساب می آید چون همه می دانند که زلاتان الگوی من است. روز شنبه اولین گل هایم در برابر میلان را به ثمر رساندم و اولین پیروزی ام مقابل آن ها را به دست آوردم که افتخار بزرگی بود.
[بعد از بازی] من و زلاتان در مورد فصل گذشته با هم صحبت کردیم، سپس من به رختکن میلان رفتم و در آنجا هم گفت و گویی داشتیم. او پیراهنش را به من داد و در کنار هم عکس گرفتیم.
آیا من زلاتان بعدی هستم؟

خودم را به عنوان جانشین او احساس نمی کنم و فکر می کنم هر کس باید راه خودش را برود. او یک قهرمان بزرگ و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. من کار های زیادی برای انجام دادن دارم که بتوانم به سطح او نزدیک شوم.

برچسب‌ها: دوشان ولاهویچ زلاتان ابراهیموویچ فیورنتینا اخبار فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

183 Sporties_fa@1400/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi