خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

زلاتان و شکست مقابل دوشان ولاهویچ جوان

زلاتان و شکست مقابل دوشان ولاهویچ جوان
به گزارش مستر90، روسونری با قبول شکست 2-4 در خانه فیورنتینا اولین باخت این فصل خود در لیگ ایتالیا را متحمل شد. در شبی که دوشان ولاهویچ و زلاتان هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند، فیورنتینا از اشتباهات فردی بازیکنان حریف بهره برده و به پیروزی بزرگی دست یافت. با 40 سال و 48 روز، زلاتان ابراهیموویچ به سومین بازیکن مسن‌ تاریخ لیگ ایتالیا تبدیل شد که موفق به گلزنی شده است.

جالب اینجاست او تنها یک روز دیرتر از پیترو ویرچوود با 40 سال و 47 روز دروازه حریف را باز کرد و حالا فقط الساندرو کاستاکورتا و پیولا از او بالاتر هستند. همچنین زلاتان به مسن ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که حداقل دو گل در یک بازی سری آ به ثمر رسانده است. این ستاره سوئدی اولین بازیکن 40 ساله ای است که در هزاره جدید در یک مسابقه در لیگ های بزرگ اروپایی دو بار دروازه حریفان را باز کرده است.

اما در مقابل او دوشان ولاهویچ، ستاره جوان و صربستانی فیورنتینا قرار داشت که در نیمه دوم موفق به ثبت دبل برابر میلان شده و نقش بزرگی در پیروزی مهم تیمش ایفا کرد. حالا دوشان ولاهویچ با زدن 27 گل با رکورد کرت همرین در سال 1960 به عنوان بازیکنی که موفق به بیشترین تعداد گلزنی در سری آ برای فیورنتینا در یک سال میلادی شده، برابری کرد. تیم های بزرگی از جمله تاتنهام و آرسنال و منچسترسیتی به شدت به دنبال جذب دوشان ولاهویچ هستند و بی تردید او در تابستان پیش رو از نام های مهم بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

برچسب‌ها: دوشان ولاهویچ فیورنتینا اخبار فیورنتینا آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

134 Sporties_fa@1400/08/30

1 آذر (10:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi