خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

تراکتور - پدیده؛ فقط باید پیروز شوید!

تراکتور - پدیده؛ فقط باید پیروز شوید!
تیم های تراکتور و پدیده فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت؛ تقابل فردا، صحنه رویارویی دو تیمی است که خیلی با پیروزی در طی 5 هفته اخیر رابطه خوبی نداشتند و طی 10 بازی روی هم یک برد کسب کرده اند.
پدیده مشهد که در این فصل با مشکلات مالی و مدیریتی بسیاری مواجه است و این موضوع به شدت روی کیفیت فنی اش تاثیر گذار بوده، هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ بیست و یکم نشده است. این تیم در هفته اول تک امتیاز فصل را مقابل آلومینیوم کسب کرد و سپس 4 باخت متوالی متحمل شد تا با یک امتیاز به قعر جدول تکیه بزند.
در سمت مقابل تراکتور با شکستی سنگین مقابل گل گهر فصل را شروع کرد اما موفق شد در هفته دوم صنعت نفت را با سه گل شکست دهد؛ این تنها پیروزی سرخ پوشان در فصل جدید بود و آنها طی سه بازی بعدی خود دو باخت متحمل شدند و یک مساوی ارزشمند هم در خانه سپاهان کسب کردند.
به این ترتیب بازی فردا جایی خواهد بود که هر دو تیم در پی کسب برد در آن خواهند بود. بردی که می تواند شروعی برای از زمین برخاستن شاگردان میثاقیان باشد یا اینکه به اولین سه امتیاز کاری سولدوی کروات در فوتبال ایران تبدیل شود.

برچسب‌ها: پدیده تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

49 Real Ford1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi