خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

مرسون: رونالدو پاشنه آشیل یونایتد است، او تیم را نابود کرد

مرسون: رونالدو پاشنه آشیل یونایتد است، او تیم را نابود کرد
اخراج اوله گونار سولشر از روی نیمکت منچستریونایتد با واکنش های زیادی همراه شده است. در روزهای اخیر برخی از مربی نروژی حمایت کردند و از بازیکنان انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، پل مرسون اسطوره آرسنال و بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس حالا به کریستیانو رونالدو حمله کرده و مدعی شده که بازیکن پرتغالی همه چیزهایی که سولشر ساخته بود را خراب کرده است.وی اظهار داشت :" برای سولشر ناراحت شدم چرا که نقشه درستی را برای تیماز پایان فصل گذشته ایجاد کرده بود، زمانی که تیمش دوم شد. در تابستان توانستند سانچو را بخرند و هر چیزی که می خواست را داشت. سانچو در یک سمت، رشفورد در سمتی دیگر و کاوانی در نوک خط حمله. گرینوود به تیم ملحق شده بود... ترکیبی از جوانی، سرعت، دریبل و انرژی را در تیم می دیدیم. ناگهان در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی، رونالدو آمد و همه چیز را نابود کرد. همه چیز ویران شد. با رونالدو نمی شد با سبک ضدحمله بازی کرد. در این فصل، برونو به ندرت صاحب توپ شده است. از حرف من سوء برداشت نکنید، رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست اما به پاشنه آشیل تیم تبدیل شد."

رونالدو در بازگشت به یونایتد نمایش خوبی داشته و قطعا بدون گلهایش شرایط یونایتد خیلی بدتر از این ها بود.

برچسب‌ها: اوله گونار سولسشر پل مرسون منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

90 Reza Wampire1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi