خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

ماجرای استقراض 70 میلیاردی باشگاه پرسپولیس

ماجرای استقراض 70 میلیاردی باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس پس از دریافت پاداش آسیایی آن را به طور کامل در اختیار شرکتهایی قرارداد می‌دهد که از آنها استقراض کرده است.

سرخپوشان پایتخت که از صعود به فینال آسیا 2020 و یک چهارم نهایی در فصل 2021 بیش از سه میلیون دلار پاداش به دست آوردند، باتوجه به ناکامی در وصول آن به دلیل تحریم مجبور به استقراض از داخل شدند و حالا مجید صدری درباره این رقم 70 میلیاردی و نحوه بازگشت آن توضیح داده است.

وی در مورد این ارقام گفت: بحث قرضمان پول بودیمیر و هزینه‌های پارسال است. بعضی از دوستان آمدند عنوان کردند که اینها قرض تراشی می‌کنند اما ما حساب کردیم که 3.4 میلیون دلار پول در ای اف سی داریم و اگر رفتیم قرضی هم کردیم این صورت جلسه هیئت مدیره ماست که هر موقع پاداش آسیا را گرفتیم، این را برمی‌گردانیم.

او با اشاره به نحوه بازپرداخت آن اظهار داشت: کسانی که به ما قرض دادند نه بهره‌ای از ما خواستند و نه حتی نامشان اعلام شد. روی عشقی که داشتند و یک ذره آبرو اعتبار ما و تیم بوده، این را قرض دادند. ما چک شخصی ندادیم و از وقتی که بنده و آقای سمیعی بودیم نه چک شخصی بوده و نه خواهد بود. اینها همه مصوبه هیئت مدیره بوده و کسانی هم که قرض دادند، مشخص هستند و در قرارداد نوشتند قرض الحسنه. همه را ما تعهد قرض الحسنه دادیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران سید مجید صدری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ☫ ایران ☫1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi