خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

لیگ بیست و یکم به کام کامیابی نیا نیست

لیگ بیست و یکم به کام کامیابی نیا نیست
هافبک دفاعی جنگنده سرخپوشان برابر مس رفسنجان نیز شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورده تا شرایط همچنان علیه او باشد.

یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان لیست پرسپولیس برای فصل بیست و یکم که از لیگ پانزدهم به جمع سرخپوشان پیوسته، با توجه به مصدومیتی که پیش از شروع فصل دنبال کرده، همچنان دور از تفکرات یحیی گل محمدی برای حضور در ترکیب اصلی قرار دارد.

کامیابی نیا که روزهای پایانی فصل گذشته را شانس حضور در تیم ملی را نیز داَشت و در اردوی این تیم پیش از حضور در بیروت با مصدومیت مواجه شده بود، در نهایت راهی امارات شد تا شرایط درمانی خود را دنبال کند. او به واسطه این مصدومیت در دیدارهای ابتدایی فصل به کار گرفته نشد و شاهد نمایش رضا اسدی و میلاد سرلک در خط میانی تیمش است و این اتفاق در هفته پنجم و برابر مس رفسنجان نیز با نیمکت نشینی اش تکرار شده و باید دید او قادر خواهد بود رقبای خود را برای حضور در جمع یازده نفره ابتدایی حذف کند و نظر کادرفنی را جلب کند یا خیر.

برچسب‌ها: پرسپولیس کمال کامیابی نیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

31 هلنـد1400/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi