خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

پایان دوری طولانی مدت؛ بازگشت کمال!

پایان دوری طولانی مدت؛ بازگشت کمال!
بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب پرسپولیس را می‌توان از اتفاقات مهم هفته اول برای سرخپوشان یاد کرد.

پرسپولیس هفته اول لیگ را با برتری مقابل فولاد در خانه این تیم به پایان رساند تا شروعی امیدوارکننده در فصل بیست و یکم داشته باشد.

در شرایطی که تصور می‌شد سرخ‌ها بعد از شکست مقابل الهلال عربستان شرایط سختی در شروع لیگ داشته باشند و بازی در خانه حریف نیز کار آنها را سخت‌تر کند، شاگردان یحیی گل‌محمدی اما در نمایشی تهاجمی در نیمه دوم جدال با فولاد با سه گل به برتری دست یافتند.

نکته جالب توجه در این بازی بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب این تیم در دقایق پایانی بود؛ هافبک سرخپوشان که بعد از حضور در اردوی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شده بود و هفته‌های پایانی فصل را هم به این ترتیب از دست داده بود، با پایان لیگ راهی امارات شد تا تحت درمان قرار گیرد. کامیابی‌نیا که دو بازی آسیایی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان را نیز از دست داده بود، در نهایت امشب و در دقایق پایانی بازی برابر فولاد خوزستان در زمین حاضر شد تا خود را مهیای ادامه بازی‌ها کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس کمال کامیابی نیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 هلنـد1400/08/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi