خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

امیدوارم نیمار در تصمیم خود تجدید نظر کند

امیدوارم نیمار در تصمیم خود تجدید نظر کند
به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره تکنیکی تیم ملی برزیل چند هفته قبل و در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد شرایط از جهات مختلف برایش دشوار شده و ممکن است این بازیکن بعد از اتمام جام جهانی 2022 از عرصه ملی خداحافظی کند. البته هنوز تصمیمی قطعی در این مورد گرفته نشده و دانیلو، مدافع کناری سلسائو همچنان امیدوار است نیمار در رابطه با این تصمیم تجدید نظر کرده و بعد از جام جهانی همچنان به حضور خود در ترکیب تیم ملی برزیل ادامه دهد.
دانیلو گفت: "شرایط پیچیده شده است. بازیکنان تیم های دیگر در مورد این موضوع صحبت می کنند. همین تونی کروس اخیرا از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و این موضوع به اندازه صحبت های نیمار رسمی محسوب می شود. البته نیمار باید مراقب باشد، اما اگر او در این رابطه صحبت کرده حتما دلایل خود را دارد. مطمئنا افرادی که در کنار نیمار حضور دارند در این رابطه فکر کرده و شرایط پیرامون این بازیکن را تحلیل می کنند.
البته این یک موضوع بسیار شخصی است و اظهار نظر در مورد حرف های نیمار دشوار خواهد، زیرا من نمی توانم احساسات مشابهی مانند این بازیکن داشته باشم. اما درنهایت من امیدوارم نیمار برای مدت طولانی در تیم ملی برزیل به بازی کردن ادامه دهد، زیرا تماشای بازی او از نزدیک بسیار خوشحال کننده است."

برچسب‌ها: تیم ملی برزیل نیمار دانیلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

129 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi