خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

رونمایی نیمار از مدل موی جدید خود در برزیل؛ بتمن!

رونمایی نیمار از مدل موی جدید خود در برزیل؛ بتمن!
پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پی اس جی همواره حاشیه های زیادی را اطراف خود داشته است به طوری که خیلی ها اعتقاد دارند که اگر او حواشی خود را کمتر می کرد و تمرکز خود را بیشتر روی فوتبال و عملکردش در تمرینات و مستطیل سبز می گذاشت، به مراتب می توانست موفق تر باشد.
به گزارش فوتبالی، با شروع اردو های ملی بازیکنان مختلف برای این فیفادی به تیم ملی خود ملحق شدند و بدین ترتیب خود را برای بازی های پیش رو که بیشتر مربوط به مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 قطر است آماده می کنند.
نیمار جونیور هم راهی برزیل شد و به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شد اما تصاویری که از نیمار جونیور منتشر شده، مورد توجه قرار گرفته است چرا که او یک طرح جدید را روی مو های خود پیاده سازی کرده است.
نیمار که همواره مدل مو های خود را تغییر می دهد، این بار طرح بتمن را روی قسمتی از سر خود پیاده کرده است و بدین ترتیب از مدل موی جدید خود رونمایی کرده است.
نیمار هنوز نتوانسته با تیم ملی برزیل قهرمان شود چرا که او در کوپا آمریکا 2019 که برزیل قهرمان شد مصدوم بود و در آن دیدار حضور نداشت.

برچسب‌ها: نیمار تیم ملی برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

134 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi