خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

طارمی به امید درخشش مقابل فیرنسه

طارمی به امید درخشش مقابل فیرنسه
ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل فیرنسه است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب(به وقت ایران) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال، در ورزشگاه دو دراگائو با تیم دسته دومی فیرنسه دیدار خواهد کرد.

مهدی طارمی پس از عدم دعوت به اردوی اخیر تیم ملی ایران و غیبت مقابل لبنان و سوریه، با آغاز دوباره رقابت‌های باشگاهی امشب در ترکیب و خط حمله تیم پورتو در دیدار مقابل فیرنسه دیده می‌شود.

ستاره ایرانی پورتو در سه مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده که امیدوار است در رقابت‌های جام حذفی و بازی امشب برابر فیرنسه نیز این روند را ادامه بدهد و نمایش درخشانی با گلزنی داشته باشد.

مهدی طارمی در مجموع ۱۶ بازی طی فصل ۲۲-۲۰۲۱ در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو موفق شده ۹ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل بدهد که امشب هم در تلاش برای بهبود این آمار مقابل فیرنسه است.

یاران طارمی که هم‌اکنون صدرنشین لیگ برتر پرتغال هستند، در هشت مسابقه رسمی اخیرشان تنها یک شکست در لیگ‌کاپ برابر سانتا کلارا داشته‌اند و در هفت دیدار دیگر نیز یک مساوی و ۶ پیروزی به دست آورده‌اند.

برچسب‌ها: مهدی طارمی لژیونر ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 ♛ تاج رضا ♛1400/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi