خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,328

طارمی قربانی تلاش‌ها برای ضربه زدن به پورتو است

طارمی قربانی تلاش‌ها برای ضربه زدن به پورتو است
ژوزه فرناندو ریو ؛ نامزد سابق ریاست باشگاه پورتو، باور دارد که نیروهایی در فوتبال پرتغال سعی دارند مانع از پیشرفت این تیم شوند.

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در حال حاضر هم امتیاز با اسپورتینگ لیسبون و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ پرتغال قرار دارد و عملکرد خوبی را تا به این جای فصل ارائه کرده است.

با این حال بعضی از افراد نزدیک به باشگاه نگران هستند که شاید نیروهایی قصد داشته باشند مانع از پیشرفت این تیم و ادامه حضورش در کورس قهرمانی شوند.

ژوزه فرناندو ریو در این باره گفت:« کنار زدن پورتو از صدر جدول کار آسانی نیست. مشخصا نیروهایی هستند که در تاریکی حرکت می‌کنند و می‌خواهند به پورتو ضربه بزنند اما این باشگاه به مقابله با این عوامل عادت کرده است. این اتفاقات حتی می‌تواند انگیزه بیشتری به تیم بدهد.»

این نامزد سابق ریاست باشگاه همچنین به دفاع از سرجیو کونسیسائو پرداخت که در چند هفته اخیر از بازیکنانش حمایت کرده و انتقاداتی را از نحوه داوری مسابقات مطرح کرده است. او اظهار داشت:« سرجیو کونسیسائو صحبت‌های درستی را درباره داوری مطرح کرد. ما در کشوری دموکراتیک زندگی می‌کنیم. بنابراین آزادی بیان وجود دارد. مردم می‌توانند هر چه دوست دارند بگویند تا زمانی که به فردی دیگر آسیب نزنند یا محدودیت قانونی را زیر پا نگذارند اما در غیر این صورت آزاد بیان وجود دارد.»

ژوزه فرناندو ریو در ادامه به حرکات تماشایی مهدی طارمی در محوطه جریمه حریفان اشاره کرده و مدعی شد که این مهاجم تیم ملی ایران قربانی کسانی است که می‌خواهند مانع پیشرفت پورتو شوند:« این موضوعی جدی است چون به حقیقت ورزش آسیب می‌زند. پورتو بدون این پنالتی‌ها هم پیروز می‌شود اما اگر چنین خطاهایی رخ می‌دهد پس باید پنالتی هم اعلام شود.»

برچسب‌ها: مهدی طارمی ژوزه فرناندو ریو لژیونر ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 ♛ تاج رضا ♛1400/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi