خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

چرا باشگاه استقلال پاسخی به فغانی نداد؟

چرا باشگاه استقلال پاسخی به فغانی نداد؟
مدیررسانه ای استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی تاکید داشته جوابی به علیرضا فغانی داده نشود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی داور برجسته فوتبال ایران که قضاوت بازی دیروز استقلال و نساجی را برعهده داشت، صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی فرهاد مجیدی را مورد انتقاد قرار داد. فغانی درباره اعتراض فرهاد مجیدی به صحنه‌ای که معتقد بود خطای پنالتی به سود تیمش رخ داده و او نگرفته اعلام کرد که سرمربی استقلال فرار روبه جلو نکند و اطلاعاتش را بالا ببرد.

در این باره پیش‌بینی می‌شد مسئولان استقلال پاسخ فغانی را بدهند اما این اتفاق رخ نداد. حالا مدیررسانه باشگاه استقلال در این خصوص توضیح داده است.

محمد نوری فر درباره اینکه علیرضا فغانی گفته فوتبال ایران سیستم رادیویی ندارد و انتظار برای داشتن VAR بیجا است، تاکید کرد: اینکه سیستم رادیویی برای داوران نیست، برای فوتبال ما زشت است. این سیستم چیست که فوتبال ما نتواند داشته باشد؟ این یک بهانه غیرقابل توجیه است.

او درباره انتقاد فغانی از مجیدی گفت: آقای فغانی مثل همیشه لحنش مشخص است. امروز با کادرفنی صحبت کردم تا پاسخ ایشان را بدهیم اما تاکید کردند که پاسخی ندهیم و از این موضوع بگذریم.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال افزود: چیزی که مورد اعتراض آقای مجیدی بوده،‌یک واقعیت است. اشتباهات داوری قبل از بازی با نساجی هم برای استقلال وجود داشت. در بازی با فجرسپاسی گل کاملا سالمی بود که به خاطر فیلمبرداری بد این گل در افکار عمومی به چشم نیامد. دیروز هم پنالتی ما گرفته نشد و نسبت به این موضوع اعتراض شده است.

برچسب‌ها: علیرضا فغانی استقلال فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 ♛ تاج رضا ♛1400/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi