خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

فریاد سیاوش؛ آقای دراگان، من برگشتم!

فریاد سیاوش؛ آقای دراگان، من برگشتم!
سیاوش یزدانی با انگیزه حضور در جام جهانی قطر کارش را در استقلال از سر گرفته است.

معافیت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی و بازگشت او به استقلال خبر خوبی برای هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود؛ مدافع باتجربه استقلال که چند ماهی از این تیم و فوتبال دور بود، حالا چند روزی است زیر نظر کادرفنی استقلال کارش را از سر گرفته و برای بازگشت به ترکیب تلاش می‌کند.

یزدانی در لیگ بیست و یکم آنقدر خوش درخشید که یکی از مستحکم‌ترین مدافعان فوتبال ایران لقب گرفت و به تیم ملی نیز دعوت شد. اگرچه بازی نکردن او در مقطعی منجر به انتقاد فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال از دراگان اسکوچیچ و حتی انجام یک مصاحبه توسط خود یزدانی درباره کادرفنی تیم ملی شد، اما او حالا انگیزه زیادی دارد در بازگشت به فوتبال، بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

مدافع استقلال با توجه به دوری طولانی‌مدت از فوتبال از نظر جسمانی عقب‌تر از سایر بازیکنان این تیم است و به همین‌خاطر زیر نظر بدنساز تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد تا به شرایط آرمانی برسد. یزدانی در گفت‌و‌گویی که چند روز قبل با رسانه رسمی باشگاه استقلال انجام داد اعلام کرد که هدفش بازگشت به تیم ملی است اما این در حالی است که او قبلا نسبت به خط خوردنش از تیم ملی تنها چند روز بعد از رفتن به خدمت سربازی، گلایه کرده بود.

با این وجود انگیزه یزدانی در تمرینات این روزهای استقلال نشان می‌دهد که او عزم خودش را برای حضور در اردوی آینده تیم ملی جزم کرده است. یزدانی امیدوار است که بتواند در آینده‌ای نزدیک و قبل از فیفادی آینده در شهریور در ترکیب استقلال بازی کند و بار دیگر با نشان دادن توانایی‌هایش به اسکوچیچ ملی‌پوش شود. او برای حضور در جام جهانی نقشه کشیده و حال باید دید می‌تواند بار دیگر اعتماد سرمربی تیم ملی را جلب کند یا خیر.

برچسب‌ها: استقلال سیاوش یزدانی تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

46 Esteghlal Fc‌1401/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi