خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

تفاوت غیرقابل باور با کره جنوبی در یک زمینه!

تفاوت غیرقابل باور با کره جنوبی در یک زمینه!
به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایالات متحده اعلام کرد که با شرکت نایک برای یک قرارداد بلندمدت و 10 ساله برای تمدید تولید پوشاک فوتبال آمریکا همراه با تمرکز بر ارتقای سطح جهانی فوتبال زنان و ترویج آن، به توافق دست یافته است. اخبار حاکی از آن است که نایک در این مدت سالانه 20 میلیون دلار ( نزدیک به 600 میلیارد تومان) به فدراسیون فوتبال آمریکا پرداخت خواهد کرد. نایک از سال 1995 اسپانسر تیم‌های ملی آمریکا بوده و این همکاری تا یک دهه دیگر ادامه دارد.
بر اساس این قرارداد، شرکت نایک وظیفه تهیه و تجهیز البسه تیم های ملی مردان و زنان، تیم های جوانان، فوتسال، پارالمپیک و ساحلی فدراسیون فوتبال ایالات متحده را بر عهده خواهد داشت. این تولیدی معتبر همچنین به حمایت از برنامه های بازاریابی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال آمریکا نیز کمک خواهد کرد.
سیندی پارلو کن، رئیس فوتبال ایالات متحده در مصاحبه ای گفت: "نایک برای مدتی طولانی شریک بسیار خوبی برای فوتبال ایالات متحده بوده و نقش مهمی در رشد فدراسیون و همچنین حمایت از بسیاری از بازیکنان ما در طول سال ها داشته است. شرکت نایک در تمامی موارد کنار ما بوده و نقش آفرینی می کند.
توانایی این کمپانی برای کمک به ما خیلی زیاد است. همچنین ما در کنار هم برای پر کردن شکاف بین فوتبال و هنر، سبک زندگی و موسیقی و مواردی از این دست فعالیت خواهیم کرد. نایک به ما و ورزشکاران آمریکایی کمک خواهد کرد تا این اهداف پیش برود. ادامه این همکاری در چنین سطح بالایی، استمرار روند نیل به اهداف حیاتی و مهمی است که برای هر دو طرف مشترک بوده است. دسترسی به منابعی که همه بخش‌های فدراسیون را تقویت می‌کند، موضوعی است که ما را نسبت به آینده فوتبال بسیار امیدوار می‌کند."
با پرداخت 20 میلیون دلار، قرارداد جدید نایک و فدراسیون آمریکا بعد از فرانسه و انتگلیس، تبدبل به بزرگ ترین قرارداد این شرکت با فدراسیون های فوتبال در جهان خواهد شد. اما جالب اینجاست در رده چهارم فدراسیون فوتبال کره جنوبی قرار دارد و طبق قراردادی که تا 11 سال دیگر و تا سال 2032 اعتبار دارد، شرکت نایک به فدراسیون این کشور آسیایی سالانه 17 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد. نکته مهم اینجاست که کره جنوبی حتی بالاتر از کشور صاحب فوتبالی مانند هلند هم قرار داشته و از این مبلغ قابل توجه و هنگقت بهره مند خواهد شد.
این اتفاق در حالی رخ می دهد که بازیکنان تیم ملی ایران بعد از کسب برتری دراماتیک مقابل لبنان با انتشار پستی هماهنگ به انتقاد از شرایط موجود پرداخته و حتی مدعی شدند در یک سال اخیر تنها یک دست لباس داشته و بارها مجبور به شستن آن شده اند.
پس بهتر است برای مقایسه سطح فوتبال در کشورهای مختلف، زیرساخت ها و نحوه آماده سازی آنها برای کسب موفقیت را در نظر بگیریم. در واقع در حال حاضر در شرایطی بالاتر از کره جنوبی در صدر جدول گروه خود قرار داریم که در تهیه کردن امکانت اولیه عاجز هستیم و رقیب یکی از بهترین قراردادهای جهان فوتبال را با شرکت نایک منعقد می کند.

برچسب‌ها: ایران کره جنوبی پوشاک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

97 فوتبالیست تک1400/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi