خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,419

ما برزیلی‌ها دوست نداریم مسی با جام از قطر برگردد

ما برزیلی‌ها دوست نداریم مسی با جام از قطر برگردد
کافو، اسطوره فوتبال برزیل، ضمن تمجید از لیونل مسی ابراز امیدواری کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی نشود.
به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که بالاخره طلسم بزرگ لیونل مسی شکسته شد و این فوق ستاره آرژانتینی موفق شد با تیم ملی کشورش جام کسب کند؛ جایی که آرژانتین در فینال رقابت‌های کوپا آمه ریکا برزیل را شکست داد و نهایتاً لیونل مسی جام قهرمانی را بالای سر برد.
حالا مسی به همراه تیم ملی آرژانتین برای رقابت های جام جهانی 2022 قطر آماده می شود و به نظر می رسد که آنها امیدواری زیادی برای موفقیت در این تورنمنت و حتی قهرمانی در آن دارند؛ هدفی که تحقق آن رابطه مستقیمی با عملکرد لیونل مسی خواهد داشت.
در همین راستا کافو، اسطوره فوتبال برزیل، ضمن تمجید از لئو مسی ابراز امیدواری کرده که او با آرژانتین قهرمان جام جهانی نشود. کافو گفت: "قهرمانی در جام جهانی می تواند اوج بزرگ دوران حرفه‌ای او باشد. من طرفدار لیونل مسی هستم اما در عین حال با وجود برزیلی بودن صحبت کردن در مورد او دشوار است. مسی یک استعداد ذاتی است و بدون شک با آرژانتین کاندیدای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی هستند. او بازیکنی است که مردم را هیجان زده می کند؛ گل می زند، بازی ها را می برد و عناوین را به دست می آورد.
ما همچنین می دانیم که مسی رهبر نسلی از بازیکنان مثل مارتینز، رومرو، پاردس، دی ماریا است. من هم مثل همه هواداران فوتبال در دنیا مسی را تحسین می کنم اما ما اینجا در برزیل دوست نداریم او با جام از قطر برگردد زیرا می‌خواهیم برزیل قهرمان شود اما مطمئنا از مسی حمایت می‌کنیم و دوستش داریم. همه می خواهند او موفق باشد."

برچسب‌ها: تیم ملی برزیل کافو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

91 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi