خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

بازیکنی که با پشتک زدن برای تیم برزیلی پنالتی گرفت!

بازیکنی که با پشتک زدن برای تیم برزیلی پنالتی گرفت!
پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن برزیلی با یک شیرجه پشتکی نسبتا عجیب توانست شب گذشته برای سانتوس پنالتی بگیرد!
به گزارش فوتبالی، سانتوس که خطر سقوط را به شدت حس می کند نیازی ضروری به پیروزی مقابل ردبول برگانتینو داشت که با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند. ماریانیو گل اول را در دقیقه 28 به ثمر رساند اما زدن گل دوم تا آخرین ثانیه های بازی و وقت اضافه نیمه دوم طول کشید. در حقیقت مارینیو که با شماره 11 بازی می کرد، با مدافع حریف مواجه شد. به نظر می رسید که مدافع حریف عمدا روی او خطا کرد و پنالتی قطعی بود اما بازیکن 28 ساله تصمیم گرفت که کمی بزرگنمایی کند و پشتک را چاشنی این حرکت کرد. بدین ترتیب داور پنالتی گرفت و بازیکن سانتوس به هدفش دست پیدا کرد.
کارلوس سانچز هافبک اروگوئه این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سانتوس سه امتیاز کلیدی را در راه بقا کسب کند. سانتوس پس از این پیروزی به رتبه سیزدهم لیگ برزیل صعود کرد و حالا پنج امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند و به نوعی جایگاه خود را مستحکم کرده اند. مارینیو البته با این حرکت پشتکی خود نشان داد که اگر به سراغ رشته ژیمناستیک می رفت هم می توانست موفق شود!

برچسب‌ها: سری آ برزیل سانتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

161 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi