خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

گلزنی کاپیتان تیم ملی در بازی 117

گلزنی کاپیتان تیم ملی در بازی 117
احسان حاج صفی زننده گل دوم تیم ملی در مصاف با قرمزپوشان سوریه ای بود.

احسان که پس از سه سال حضور در فوتبال ایران دوباره در فصل جدید در فوتبال اروپا و یونان به میدان می‌رود، پس از چند بازی غیبت بار دیگر با تصمیم دراگان اسکوچیچ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و برخلاف چیزی که تصور می شد، نه در پست دفاع چپ بازی می کند و نه در پست وینگر چپ و نه هافبک دفاعی.

این بازیکن در دیدار برابر سوریه با تصمیم سرمربی کروات تیم در پست هافبک پشت مهاجم مورد استفاده قرار گرفت و در نیمه اول نمایش خوبی ارائه کرد و یکی از بازیکنان مهم تیم در ثبت نتیجه 2 بر صفر بود.

این بازیکن که 117 امین بازی ملی اش را تجربه می‌کند، در دقایق پایانی نیمه دوم روی پنالتی ای که مانینگ با استفاده از تکنولوژی VAR اعلام کرده بود، جلوتر از برخی بازیکنان تیم پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه ای که هم شدت داشت و هم زاویه مناسب گل دوم تیم ملی را ثبت کرد.

بازگشت کاپیتان اول تیم ملی به ترکیب پس از پنج مسابقه برای او خوش‌یُمن بود. احسان حاج‌صفی آخرین بار در هفته نهم مرحله نخست مرحله انتخابی جام جهانی 2016 برای تیم ملی موفق به گلزنی شده بود(2بار مقابل هند) و امشب دوباره توانست دروازه سوریه را باز کند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران احسان حاج صفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 ☫ ایران ☫1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi