خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

یک کِشتی و چهار کاپیتان دوست داشتنی

یک کِشتی و چهار کاپیتان دوست داشتنی
در دو بازی ایران برابر لبنان و سوریه چهار نفر بازوبند تیم ملی ایران را به بازو بستند.

دریبل‌های متوالی قلی زاده، زمین خوردن‌های مدافعان سوریه و بغل‌پای تمام کننده او؛ ایران با سه گل سوریه را شکست داده و بهترین عملکرد خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را در شش بازی ابتدایی نسبت به تمام ادوار به ثبت رسانده است. اینجا فارغ از اما و اگرها و بازی با احتمالات کلافه کننده و محکوم شدن به پیروزی در بازی آخر بوی جام جهانی را استشمام می‌کنیم و با خیال راحت منتظر فیفادی بعدی در بهمن ماه می‌مانیم.

ایران در این تورنمنت تا اینجا چهار کاپیتان دوست داشتنی داشته و اگرچه با نیمکت نشینی حاج صفی و انصاری فرد در بیشتر بازی‌ها جهانبخش جلوتر از سایر نفرات به زمین رفته اما این تیم با نیمکت نشینانی همدل کامل شده است.

*احسان حاج صفی
کاپیتان نخست ایران با وجود اینکه با مصدومیت یک اردوی تیم ملی را نیز از دست داده بود اما به سرعت برگشت و خود را به تیم ملی رساند. با محرومیت جهانبخش، اسکوچیچ یک رهبر را جایگزین او در خط هافبک کرد و حاج صفی با بازوبند کاپیتانی از ابتدا به میدان رفت. چهره مصمم او پشت ضربه پنالتی در بازی با سوریه و گلش خیال ایران را از بابت پیروزی برابر سوریه راحت کرد.

*کریم انصاری فرد
کریم، پای ثابت اردوهای ملی یازده سال اخیر ایران بوده است. از زمانی که جوان 20 ساله بود و ناکامی ایران در صعود به جام جهانی 2010 را نظاره کرد تا دو صعود دراماتیک به جام جهانی و همچنین بازی در جام‌های جهانی برزیل و روسیه و گل‌زنی به پرتغال از روی نقطه پنالتی. کریم حالا با چمدانی از تجربه روی نیمکت ایران می‌نشیند و هرموقع اسکوچیچ بخواهد خط حمله ایران را ترسناک‌تر کند او را به زمین می‌فرستد. کریم به حرف‌های جذاب پیش از بازی‌ها در رختکن نیز شهره است و به بازیکنان روحیه‌ مبارزه تزریق می‌کند. حتی اگر انصاری‌فرد در دقیقه آخر به زمین بیاید برایش تفاوتی ندارد و از لب خط با انگیزه بالا استارت می‌زند. داشتن چنین کاپیتان‌ی برای ایران نعمت است.

*علیرضا جهانبخش
کاپیتان سوم ایران علی جهان است که با توجه به ارنج اسکوچیچ در اکثر بازی‌ها با بازوبند کاپیتانی به میدان می‌رود. جهانبخش سه گل بسیار ارزشمند به سوریه، عراق و کره جنوبی در این تورنمنت زده و مقابل حریفان آسیایی ایران، اروپایی بازی می‌کند. بازوبند برای او بسیار خوش یمن بوده و گل‌هایش را به عنوان رهبر ترکیب ایران به ثمر رسانده است.

*وحید امیری
کاپیتان چهارم و دوست داشتنی ایران وحید است. دوندگی او از ثانیه نخست شروع می‌شود و فقط سوت پایانی داور می‌تواند جلوی دویدن‌های بی امان او را بگیرد. امیری پس از تعویض حاج صفی در بازی سوریه کاپیتان شد و سعید عزت اللهی بازوبند را به بازوی او بست. وحید که در ۳۳ سالگی روزهای درخشانی را سپری می‌کند در دو بازی اخیر ایران گل نزد اما حسابی گل کاشت و از بهترین‌های ایران بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران احسان حاج صفی کریم انصاری فرد علیرضا جهانبخش وحید امیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 ☫ ایران ☫1400/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi