خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

لبنان 1 ایران 2 ؛ از جهنم به بهشت

لبنان 1 ایران 2 ؛ از جهنم به بهشت
شاگردان اسکوچیچ با بازگشتی رویایی به بازی توانستند در دقیقه 5+90 با گل احمد نوراللهی بازی باخته را پس از چند دقیقه به پیروزی تبدیل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حواشی پیرامون تیم ملی به دلیل دعوت نشدن مهدی طارمی و انتقاداتی که نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ همواره و فارغ از نتایج کسب شده توسط او وجود داشته، به نظر می‌رسید دیدار برابر لبنان در ورزشگاه صیدا سخت باشد، اما شاید هیچ کس تصور چنین دیدار سختی را نداشت. تیم ملی در ابتدای بازی مطابق انتظار مالک توپ و میدان بود ولی در ایجاد موقعیت های مسلم گلزنی ناکام بود تا در دقیقه 37 روی یک غافلگیری توسط سونی سعد گل اول مسابقه وارد دروازه بیرانوند شود و نیمه اول با همین نتیجه تمام شد. در نیمه دوم اسکوچیچ برای تغییر روند دست به کار شد و میلاد محمدی را جایگزین سامان قدوس کرد تا با جلو رفتن وحید امیری روند هجومی تیم ملی شکل بهتری بگیرد؛ تصمیمی که هر چه جلوتر رفتیم، بیشتر اثر خود را نشان داد و وحید امیری که توانست یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی در بازگشت مقابل لبنان باشد، در دقیقه 1+90 پاس گل سردار آزمون را صادر کرد و چند دقیقه بعدتر هم بازیکن کلیدی روی گل دوم بود و با نفوذ و پاس رو به عقب او بود که زمینه برای شوتزنی احمد نوراللهی فراهم شد و شاگردان اسکوچیچ که پس از گل اول به دلیل درگیری با نیمکت حریف از زمین اخراج شده بود، توانستند از شکست یک پیروزی فراموش نشدنی رقم بزنند و تمام تیترهایی که ممکن بود رسانه های مختلف پس از اولین شکست اسکوچیچ به کار ببرند را تغییر دهند.

کارت زرد
سامان قدوس(49) علیرضا جهانبخش(52) از ایران

شرح گل

لبنان ( 1-0): در دقیقه 37 ارسال بسیار بلند و مواج عباس عاصی مدافع راست تیم ملی فوتبال لبنان کمی آنطرف تر از تیرک دوم در شرایطی که بیرانوند به گمان اوت ایستاده بود، به سعد رسید و این بازیکن هم پس از کنترل بسیار خوب توپ، موفق شد دروازه بیرانوند را که اشتباه شیرجه زده بود و زاویه موافق را خالی کرد، باز کند تا برخلاف پیش بینی ها این لبنان باشد که گل اول بازی را به ثمر رسانده است.

ایران (1-1): در دقیقه 1+90 سردار آزمون روی پاس وحید امیری که با پس از اشتباه مدافع حریف توانست با یک ضربه بیرون پا دروازه مطر را باز کند.

ایران ( 2-1): در شرایطی که ثانیه هایی بیشتر به پایان بازی و وقت های اضافی باقی نمانده بود، نفوذ وحید امیری از سمت راست خط دفاعی تیم فوتبال لبنان با پاس رو به عقب بسیار خوب او همراه شد. ضربه اول آزمون به مدافع لبنان برخورد کرد و به پشت محوطه جریمه رسید که احمد نوراللهی منتظر بود تا با شوتی دقیق گل دوم بازی را در عین ناباوری به ثمر برساند.

شرح بازی

می توان گفت در تمام طول بازی طی 45 دقیقه اول و وقت های اضافی شاگردان اسکوچیچ تیم برتر میدان بودند ولی در دقیقه 37 روی یک ارسال خیلی بلند و کات عجیبی که این توپ گرفت، دروازه بان و مدافعین تیم ملی دچار اشتباه شدند و دروازه بیرانوند در عین ناباوری باز شد. پس از این گل هم مانند پیش از به باز شدن دروازه، شاهد نمایشی هجومی از ملی پوشان بودیم که مهم ترینش موقعیتی بود که در وقت های اضافی نصیب قلی زاده شد. با این حال همان تک گل تعیین کننده نمایش دو تیم در نیمه اول شد.

در نیمه دوم مطابق انتظار تیم ایران دوباره بر توپ و میدان مالکیت داشت ولی بازیکنان لبنان که با توجه به نتیجه با آرامش بیشتری بازی می‌کردند، منسجم دفاع می کردند و با هر برخوردی روی زمین می افتادند و ثانیه هایی از وقت های بازی را می کشتند. روند تیم اما پس از حضور امیری و تغییر آرایش بازیکنان کمی بهتر شد و تیم ملی با توان بیشتری به سمت دروازه مطر حمله کرد و حضور اللهیار هم این روند را بهبود بخشید تا در دقایق پایانی بازی شاهد به ثمر رسیدن دو گل از سردار آزمون و احمد نوراللهی باشیم و تیم ملی راه جنهم تا بهشت را چند دقیقه ای طی کرد.

برچسب‌ها: ایران لبنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 8

158 ♛ تاج رضا ♛1400/08/20

استقلال-12: درود بر تیم ملی

21 آبان (21:48)


Mr.knight: آره دمشون گرم

21 آبان (21:09)


®realmadrid®: سلام خدمت همگی دم ایران گرم ما هم لایک کردیم خبرو

21 آبان (18:40)


مبارزان امام: قابل توجه لنگی‌های گرامی ؛ آلومینیوم تا چند وقت پیش فقط یک عنصر بود الان دیگه عنصر نیست

21 آبان (15:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi