خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

اولین واکنش کریمی به جدایی از تراکتور

اولین واکنش کریمی به جدایی از تراکتور
سرمربی سابق تراکتور اعلام کرد که در آینده در خصوص سوالاتی که در مورد تراکتور از او می شود، صحبت خواهد کرد.فیروز کریمی در پایان لیگ بیستم و یک ماه پس از قبول هدایت تراکتور، جای خود را به فراز کمالوند داد اما پیش از شروع لیگ بیست و یکم بار دیگر با استعفای فراز، به نیمکت تراکتور برگشت! تراکتور با هدایت کریمی مقابل النصر شکست محترمانه ای را متقبل شد؛ این در حالی بود که با توجه به شرایط بحرانی تیم و مشکل شدید بازیکن، خیلی ها شکستی سنگین را برای سرخ پوشان پیش بینی می کردند.
تراکتور با کریمی پای به فصل جدید گذاشت و پس از شکست سنگین 4 بر یک مقابل گل گهر، موفق شد در هفته دوم، صنعت نفت را با سه گل شکست دهد. این گونه بود که شروع بد شاگردان کریمی خیلی زود جبران شد اما آنها در هفته سوم به استقلال باختند و در هفته چهارم نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود پیکان شدند. ساعاتی پس از این شکست بود که فیروز کریمی از سمت خود استعفا داد.
کریمی دو هفته پیش در اینستاگرام خود نوشته بود: "با تمام توان همراه کادر فنى و بازیکنان تیم برای سرفرازى تراکتور در تلاش هستیم وباقدرت پیش مى رویم." این یک پارادوکس بزرگ بود که نشان می داد شرایط آن گونه که سرمربی باتجربه تراکتور پیش بینی می کرد پیش نرفته و او مجبور به استعفا شده است.

برچسب‌ها: فیروز کریمی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

48 Real Ford1400/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi