خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

اینجا تراکتور؛ جایی برای سرمربی‌ها نیست

اینجا تراکتور؛ جایی برای سرمربی‌ها نیست
پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال تراکتور با کنار رفتن فیروز کریمی از سمت سرمربیگری این تیم، از ابتدای لیگ هجدهم تا به حال ۱۲ تغییر را در این سمت اعمال کرده است.
به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، شکست دو بر یک در تبریز مقابل پیکان، سومین باخت این فصل تی‌تی‌ها را به ثبت رساند تا آنها همین ابتدای کار فاصله‌ی خود با صدر جدول به اندازه هفت امتیاز ببینند. البته که این اتفاق اصلا دور از ذهن نبود. برنامه نسبتا دشوار تیم فیروز کریمی در هفته‌های ابتدایی و همچنین از دست دادن چند ستاره و عدم جذب نفرات باکیفیت پیش‌بینی چنین عاقبتی را در ذهن‌ها متبادر کرده بود.
فیروز کریمی اما فرار را بر قرار ترجیح داد و از سمتش استعفا کرد تا بعد از رضا مهاجری، دومین خروجی باشد. کریمی کاری را انجام داد که احتمالا محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه می‌خواست و احتمالا انجامش می‌داد. تراکتور در لیگ بیستم پس از پنج بازی علیرضا منصوریان را اخراج کرد و حالا یک هفته زودتر شاهد تغییر روی نیمکت هستیم.
از ابتدای فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۷ شاهد ۱۲ تغییر(۱۱ سرمربی مختلف) روی نیمکت تراکتور بوده‌ایم. ۱۱۱ بازی و ۱۲ سرمربی. تقریبا هر سرمربی ۹ مسابقه روی نیمکت بوده است. آماری شگفت‌انگیز که نشان می‌دهد سرمربیگری در تراکتور، نامطمئن‌ترین شغل دنیاست. ساکت الهامی با ۲۲ بازی بیشترین مدت حضور را تجربه کرده و فراز کمالوند بدون مسابقه در قعر این جدول قرار دارد.
لیگ هجدهم با جان توشاک سرشناس و پابه‌سن‌گذاشته آغاز شد و بعد از ۶ هفته نوبت به محمد تقوی رسید. در ابتدای نیم‌فصل دوم جورج لیکنز بلژیکی و کهنه‌کار هدایت تی‌تی‌ها را به دست گرفت ولی در لیگ نوزدهم به جای او شاهد حضور مصطفی دنیزلی روی نیمکت بودیم. ۱۳ هفته بعد احد شیخ‌لاری برای یک مسابقه سرمربی تیم بود و ساکت الهامی با ۲۲ بازی، رکورددار هدایت تراکتور در زمان زنوزی بود. او یک جام حذفی را هم برای باشگاه به ارمغان آورد ولی محرومیتش همکاری را به بن‌بست کشاند.
آغاز لیگ بیستم با علیرضا منصوریان بود اما سرمربی اسبق استقلال خیلی زود به پایان خط رسید. مسعود شجاعی هدایت تیم را به دست گرفت. تا نیم‌فصل بازیکن-مربی بود و از ابتدای نیم‌فصل دوم رسول خطیبی به تیم محبوبش بازگشت. رسول پاشا اما تا پایان فصل هم دوام نیاورد و جای خود را به فیروز کریمی داد. پرشورها فصل را با او تمام کردند ولی برای فصل جدید فراز کمالوند زمام امور را در اختیار گرفت.
فراز به لیگ نرسید و اختلافات به وجود آمده منجر به رفتنش شد. دوباره فیروز کریمی برگشت و بعد از چهار هفته او هم کم آورد تا منتظر انتخاب جدید آقای رییس باشیم. با این شرایط عجیب بعید است که تراکتور رنگ آرامش را ببیند. آنها چاره‌ی هر عیب و ایرادی را در تغییر کادرفنی می‌بینند و سرمربی وقتی آرامش و حمایت لازم را نبیند نمی تواند وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد.

برچسب‌ها: فیروز کریمی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

33 Real Ford1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi