خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

نمی توانم بگویم که به بردن توپ طلا فکر نمی‌کنم

نمی توانم بگویم که به بردن توپ طلا فکر نمی‌کنم
جورجینیو، ستاره چلسی و تیم ملی ایتالیا، یک بار دیگر در مورد شانسش برای کسب توپ طلا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه" جورجینیو یک سال کاملا فوق العاده را پشت سر گذاشت. او ابتدا موفق شد با چلسی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و پس از آن به همراه تیم ملی ایتالیا فاتح رقابت‌های یورو شد؛ موضوعی که باعث شد از این بازیکن به عنوان یکی از شانس های کسب توپ طلا نام برده شود.

اگرچه جورجینو یکی از شانس های کسب توپ طلاست اما گزارش ها حاکی از آن است که لیونل مسی بخت بیشتری برای به دست آوردن این جایزه خواهد داشت. جورجینیو در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "من نمی خواهم انتظارات زیادی داشته باشم اما اگر هم بگویم که به آن فکر نمی‌کنم قطعاً ریا کرده‌ام. اگر این اتفاق بیفتد عالی است، اما اگر این اتفاق نیفتد، من شکایت نخواهم کرد. شرایط خودم را حفظ می کنم و روی چیز دیگری تمرکز خواهم کرد. من پیش از این جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را برده ام."

جورجینیو در ادامه گفت: "این به من مربوط نمی شود که بگویم آیا باید توپ طلا را ببرم یا نه اما این می‌تواند انگیزه ای برای بازیکنان دیگر باشد که بدانند در مورد این جایزه فقط گل ها در نظر گرفته نمی شوند."

جورجینیو همچنین در ادامه تایید کرد که پیش از این دعوت تیم ملی برزیل را رد کرده است: "آنها سعی کردند من را متقاعد کنند اما نهایتاً ایتالیا را انتخاب کردم. اگر کاری غیر از این انجام می‌دادم آنگاه فردی ناسپاس بودم. قهرمانی در جام جهانی بد نیست. لیگ قهرمانان و یورو را نمی توان دست کم گرفت، اما جام جهانی فراتر از هر چیز دیگری است. با این حال ما در قطر مدعی قهرمانی نخواهیم بود."

برچسب‌ها: جورجینیو چلسی توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 Frenkiedejong1400/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi