خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

برنده شدن توپ طلا هدف اصلی ستاره چلسی

برنده شدن توپ طلا هدف اصلی ستاره چلسی
پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی اعتراف کرد که رویای قهرمانی در جام جهانی و همچنین برنده شدن جایزه توپ طلا را در سر می‌پروراند.

به گزارش فوتبالی، سال 2021 سال بسیار پر از موفقیت برای جورجینیو بود. او در ابتدا موفق شد به همراه چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و سپس با ایتالیا در یورو 2020 بسیار خوش درخشید و قهرمان یورو نیز شد. پس از این دو قهرمانی، بسیاری از کارشناسان از او به عنوان بهترین بازیکن سال نام می‌برند و حتی جورجینیو موفق شد در لیست 30 نفر برتر نهایی کاندیداهای جایزه توپ طلا قرار بگیرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، جورجینیو در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "برنده شدن توپ طلا؟ این یک رویاست و چه بازیکنی تاکنون آرزوی برنده شدن این جایزه را نداشته است؟ اگر شما دیگر رویا پردازی نکنید، دیگر دلیل عاقلانه‌ای برای فوتبال بازی کردن نخواهید داشت. زمانی که بچه بودم، هیچ وقت فکر نمی‌کردم بتوانم به چنین جایگاهی برسم، اما رویا پردازی کردم و همه چیز همانطور که در رویا می‌دیدم، اتفاق افتاد. خیلی خوشحالم که توانستم کاری کنم تا خانواده‌ام به من افتخار کند. شاید در زمستان 2022 یکی دیگر از آرزوهای من محقق شود."

برچسب‌ها: جورجینیو چلسی توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 کوهیاران1400/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi